Wp Header Logo 483.png
تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

شرکت UP.FIT که با نام Unplugged Performance نیز شناخته می ‌شود، یک برند پیشرو در زمینه ارتقای خودروهای تسلا است. این شرکت با بیش از ده سال تجربه، خدمات و محصولات متنوعی را برای بهبود عملکرد و ظاهر خودروهای تسلا ارائه می ‌دهد. در تازه ترین پروژه این شرکت به سراغ سایبر تراک رفته و آن را برای استفاده در ناوگان پلیس آماده سازی کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، برای تسلا سایبرتراک ارتقا یافته توسط UP.FIT، امکان سفارش تجهیزاتی مثل انواع چراغ های هشدار، آژیرها و سیستم های اخطاردهنده وجود دارد. این شرکت در صورت نیاز می تواند قسمتی مخصوص برای حمل مظنون یا زندانی، قفسه اختصاصی برای سگ های پلیس و محفظه نگهداری از سلاح ها را در سایبرتراک ایجاد کند. به گفته UP.FIT، این پیکاپ برقی در نسخه های متفاوت و با اهداف تاکتیکی، نظامی و یا جستجو و نجات قابل شخصی سازی است.

برای افزایش قدرت مانورپذیری سایبرتراک مخصوص پلیس، UP.FIT آن را به تایرها و رینگ های بهتر تجهیز می کند. همچنین برای توقف های سریع تر، این پیکاپ به ترمزهای قوی تر مجهز می شود. یک پکیج ویژه هم وجود دارد که در صورت سفارش آن، سایبرتراک برای عبور از انواع مسیرهای آفرود سخت مهیا خواهد شد.

تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

نگاهی به سایت شرکت UP.FIT نشان می دهد سایبرتراک مخصوص نیروهای پلیس در سه نسخه پاترول، ادمین و تاکتیکال ارتقا می یابد. هر سه نسخه از لحاظ مسافت قابل پیمایش یکسان هستند و می توانند تا ۳۴۰ مایل یا ۵۴۷ کیلومتر مسافت را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کنند. شتاب صفر تا ۶۰ مایل یا ۹۷ کیلومتر هر سه نسخه نیز برابر با ۲.۶ ثانیه است.

اما از لحاظ اهداف و کاربردها ظاهراً این سه نسخه تفاوت هایی با هم دارند. نسخه پاترول به آژیر و چراغ های گردان مجهز بوده و روی رینگ های ۱۸ اینچی حرکت می کند. برای انجام بهتر ماموریت های تعقیب و گریز، تایرهای این نسخه از چسبندگی بیشتر و بهتری برخوردار بوده و در آن از نورافکن هایی با نور متمرکز استفاده شده است. در داخل کابین این نسخه کنسول میانی جدید بوده و دکمه های کنترلی متعددی روی آن به چشم می خورد. در رابطه با جزئیات دو نسخه دیگر فعلاً اطلاعاتی در سایت کمپانی درج نشده است.

تسلا سایبر تراک به ناوگان پلیس و آژانس های امنیتی آمریکا اضافه می شود

آنطور که UP.FIT اعلام کرده، تسلا سایبرتراک ارتقا یافته توسط این شرکت نظر مثبت چند آژانس مختلف را جلب نموده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، روند تحویل سفارشات پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد. ناگفته نماند در طراحی و توسعه این پروژه خاص، UP.FIT با دپارتمان پلیس همکاری کرده و برای کارایی بهتر پیشنهادات افسران را مد نظر قرار داده است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir