تحریریه صنعت ماشین

صنعت ماشین: چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران از تاریخ 29 خرداد الی 1 تیر ماه 1403 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌گردد.

به گزارش صنعت ماشین،

 چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات تقویت، تزئین خودرو و تجهیزات وابسته تهران (تیونکس 2024) از فردا 29 خرداد الی 1 تیرماه 1403 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می‌گردد. عموم افراد می‌توانند از این رویداد در ساعات 8 صبح الی 3 بعدازظهر بازدید به عمل آورند.

یک روز تا برگزاری چهارمین نمایشگاه تقویت و تزئین خودرو تهران 1403

شایان ذکر است که این نمایشگاه توسط شرکت نیکا شایستگان تیس اجرا خواهد شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه اتومبیل رانی، گردشگری و طبیعت گردی است. بنابراین، در این نمایشگاه شاهد حضور و نمایش خودروهای کمپر، سافاری، تاریخی، کلاسیک و اسپرت خواهیم بود. همچنین، خودروسازان بزرگ کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاهی با هدف تقویت حوزه و جذب سرمایه

در کشورهای صاحب صنعت خودرو، هر ساله و برای نمایش دستاوردهای صنعت خودرو، جذب ایده و سرمایه های نوین، اقدام به برگزاری چنین نمایشگاه هایی می کنند. در ایران نیز این رویداد به جهت نمایش دستاوردهای این صنعت بزرگ، جذب ایده های جدید و سرمایه، برگزار می شود و شرکت های بزرگ و کوچک نیز در آن حضور دارند. اگر در حوزه موضوع برگزاری نمایشگاه فعال هستید، می‌توانید با حضور در نمایشگاه دستاوردهای خود را معرفی و بازاریابی B2B کنید. همچنین با حضور در نمایشگاهی که هزاران نفر از جامعه هدف شما حضور دارند، می‌توانید به برندینگ بپردازید.

تاریخ برگزاری:29 خرداد تا اول تیرماه 1403

زمان بازدید: 8 صبح الی 3 بعدازظهر

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران- سئول

برگزارکننده: شرکت نیکاتیس

ثبت نام: www.Nikaatis.ir

اطلاعات بیشتر: ۰۲۱۴۶۱۱۴۳۰۵

همراه:۰۹۱۲۹۵۷۹۵۳۴

یک روز تا برگزاری چهارمین نمایشگاه تقویت و تزئین خودرو تهران 1403

source

viraje.ir

توسط viraje.ir