Wp Header Logo 764.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در شرایطی که واردکنندگان خودرو برای افزایش سود و صرفه اقتصادی دست به واردات خودروهایی با کمترین سطوح آپشنی زدند اما نامی خودرو یکی از نسخه‌های پرآپشن نیسان سیلفی e-PRO را وارد بازار ایران کرده است.

نامی خودرو دست به واردات مدلی از نیسان سیلفی e-PRO زده است که برخی آپشن‌های اختصاصی محصولات نیسان مانند پروپایلوت و E PEDAL را دارد که تنها در خودروهای نیسان وجود دارد و از تکنولوژی‌های خاص نیسان است.

گزارش تصویری نیسان سیلفی را اینجا ببینید

پروپایلوت در واقع سیستم خودران نیسان است که می‌تواند برخی از وظایف راننده را بر عهده بگیرد و رانندگی ایمن‌تری برای سرنشینان فراهم سازد.

نیسان سیلفی

سیستم E PEDAL نیز یکی دیگر از امکانات رفاهی خودروهای نیسان است که فرآیند ترمزگیری و گاز دادن را تنها با یک پدال امکان پذیر می‌کند و تنها با فشردن یک دکمه این آپشن فعال می‌شود.

نیسان سیلفی e-PRO در اصل نسخه هیبریدی نیسان سیلفی با ظاهر جدید است که از ترکیب یک پیشرانه ۱.۲ لیتری با موتور برقی توان تولید ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را فراهم می‌کند.

نیسان سیلفی

مصرف سوخت نیسان سیلفی e-PRO به صورت ترکیبی ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم مناسبی برای این خودرو محسوب می‌شود.

نیسان سیلفی e-PRO به جز پروپایلوت و E PEDAL به امکاناتی نظیر سیستم کمک حرکت در سربالایی، اتوهولد، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، هشدار خروج از خط، حرکت بین خطوط و رادار نقطه کور مجهز است.

سیستم ترمز اظطراری، هشدار به عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل دینامیک خودرو و سیستم نمایش فشار باد تایرها بخش دیگری از از امکانا نیسان سیلفی e-PRO نامی خودرو است.

در ادامه می‌توانید کاتالوگ رسمی نیسان سیلفی e-PRO را ببینید:

نیسان سیلفی e-PRO

نیسان سیلفی e-PRO

نیسان سیلفی e-PRO

source

viraje.ir

توسط viraje.ir