Wp Header Logo 916.png

هیوندای رانندگی را با به سطحی جدید ارتقا می‌دهد. فرمان‌های این خودرو با چراغ‌های تعویض دنده به سبک فراری عرضه می‌شوند.

به گزارش مجله ماشین، اتومبیل‌های مسابقه‌ای می‌توانند به عنوان آزمایشگاهی برای فناوری‌هایی عمل کنند که در نهایت در خودروهایی که خریداری می‌کنیم، مانند چراغ‌های تعویض دنده روی فرمان، به کار می‌روند.

این یک ایده جدید نیست، اما هیوندای فکر می‌کند راهی برای ساده‌تر کردن فرآیند مونتاژ پیدا کرده است تا این ویژگی را به خودروهای بیشتری برساند.

این خودروساز در تاریخ ۱۳ ژوئن با دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، فرآیند مونتاژ چراغ‌های تعویض دنده نصب‌شده روی فرمان را ثبت اختراع کرد.

طبق این ثبت اختراع، فرمان دارای برشی در قسمت بالای چرخ برای چراغ‌ها و شیاری در داخل ساختار برای سیم‌کشی خواهد بود، صرف نظر از اینکه این ویژگی را داشته باشد یا خیر.

این کار به هیوندای امکان می‌دهد تا هزینه تولید فرمان را کاهش دهد و در نتیجه در مدل‌های مختلف به راحتی در دسترس باشد. ساختار جدید به این خودروساز اجازه می‌دهد تا قطعات تزئینی مختلف را به صورت plug-and-play اضافه کند.

چراغ‌های تعویض دنده در خودروها مفهوم جدیدی نیستند، فراری، مک‌لارن و بی‌ام‌و این فناوری را در فرمان‌ها و داشبوردها ادغام کرده‌اند.

با این حال، این ویژگی در مدل‌های رایج‌تر رایج نیست، که می‌تواند در صورت ساده‌سازی واقعی فرآیند تولید توسط حق ثبت اختراع هیوندای، تغییر کند.

هنوز نمی‌دانیم که آیا این فرمان اصلاً به مرحله تولید می‌رسد یا خیر، اما زیرمجموعه عملکردی جدید هیوندای به نام ماگما می‌تواند از چنین چیزی سود ببرد.

این به مشتریان می‌گوید که این شرکت حتی اگر یک فناوری مسابقه‌ای جزئی باشد، در مورد محصولات عملکردی خود جدی است. دیدن آن در خودروهای هیجان‌انگیز هیوندای ضرری ندارد، حتی اگر با BMW M و مرسدس-ای‌ام‌گ رقابت نمی‌کنند.

جدول مقایسه ویژگی‌های فرمان‌های هیوندای با سایر برندها

source

viraje.ir

توسط viraje.ir