Wp Header Logo 937.png


منتشر شده در 07 تیر 1403 ساعت 12:00


فیس لیفت نسل چهارم جیلی امگرند به زودی وارد بازار می شود

شرکت جیلی اولین تصاویر رسمی از فیس لیفت نسل چهارم امگرند را منتشر کرد. این نسل که با حامل کد داخلی SS11 است، در سال ۲۰۲۱ معرفی شده؛ با توجه به گذشت سه سال از زمان رونمایی، حالا وقت آن رسیده که این نسل وارد نسخه فیس لیفت خود شود. طبق انتظار این نسخه به عنوان مدل ۲۰۲۵ به فروش خواهد رسید.

برند امگرند در سال ۲۰۰۹ توسط جیلی پایه گذاری شد. از آن تاریخ تا سوم ژوئن امسال جیلی توانسته ۳.۸۶ میلیون دستگاه خودرو را تحت این برند تولید کند. طبق آمار فقط در ماه می سال جاری ۱۶,۴۹۵ خودرو با نشان امگرند به مشتریان تحویل داده شده است. به گفته جیلی محصولات این برند اکنون در ۱۳ کشور دنیا عرضه می‌شود.

ابعاد و طراحی

طبق انتظار از لحاظ ابعاد تغییری رخ نداده و فیس لیفت امگرند طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۳۸، ۱۸۲۰ و ۱۴۶۰ میلی‌متر دارد و فاصله محوری آن مثل سابق ۲۶۵۰ میلیمتر است. این نسخه در دو تریم و با ۵ رینگ متنوع راهی بازار خواهد شد. ابعاد این رینگ‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ اینچ متغیر است.

فیس لیفت نسل چهارم جیلی امگرند به زودی وارد بازار می شود

خودروسازان آسیایی، مخصوصاً چینی‌ها، عادت دارند نسخه‌های فیس لیفت را با تغییرات قابل توجه تولید کنند. اما جیلی با پیروی از خودروسازان اروپایی، به اعمال تغییرات جزئی در فیس لیفت امگرند بسنده کرده است. این تغییرات به مواردی مثل نصب جلوپنجره و قطعات تزیینی جدید، استفاده از قاب‌های شفاف برای چراغ‌های عقب و همچنین جایگزینی لوگوی قبلی با لوگوی جدید کمپانی محدود می‌شود.

در مقطع کنونی تصویر رسمی از داخل کابین در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. با این حال می‌توان حدس زد که مثل نمای بیرونی در داخل کابین نیز خبری از تغییرات گسترده نخواهد بود. به احتمال قوی در نسخه فیس لیفت جیلی امگرند هم از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی استفاده خواهد شد. روکش‌ها نیز اکثراً جنسی از چرم خواهند داشت.

فیس لیفت نسل چهارم جیلی امگرند به زودی وارد بازار می شود

مشخصات فنی فیس لیفت جیلی امگرند

بر اساس اطلاعاتی که قبلاً در سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده، فیس لیفت جیلی امگرند با همان موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی عرضه می‌شود. این موتور توانایی تولید حداکثر ۱۲۷ اسب بخار قدرت را دارد.

شایان ذکر است نسل اول جیلی امگرند در ایران نیز حضور دارد. این خودرو به دلیل فاکتورهایی مثل طراحی و امکانات مناسب، ایمنی بالا و مشخصات فنی قابل قبول توانست نظر مثبت شمار زیادی از مشتریان را جلب کند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir