Wp Header Logo 962.png

در سال‌ های اخیر، کار فریلنسری جذاب ‌تر از همیشه شده است. ماهیت دورکاری و انعطاف ‌پذیری این مشاغل، برداشت ما از طرز فکر سنتی کار را تغییر داده است. امروزه مشاغل فریلنسری زیادی برای مهارت‌ های مختلف، از توسعه‌ دهندگان وب تا مترجمان متون، در دسترس است. با این حال حتی اگر یک نمونه کار آنلاین نیز ساخته باشید، یافتن شغل مناسب همچنان می ‌تواند چالش ‌برانگیز باشد. خوشبختانه وب‌ سایت ‌های فریلنسری زیادی هستند که می ‌توانند در هنگام جستجوی کار به عنوان فریلنسر به شما کمک کنند. اگر به دنبال بهترین سایت فریلنسری هستید، این مقاله مخصوص شما است. ما در این مقاله لیستی از بهترین سایت های فریلنسری را فراهم کرده ایم.

بهترین سایت های فریلنسری

بهترین سایت فریلنسری

فیور (Fiverr)

  • نوع فریلنسری: بازاریابی دیجیتال، توسعه وب، شبکه ‌های اجتماعی
  • مزایا: دسته ‌بندی ‌های متنوع، ثبت‌ نام رایگان، دوره ‌های آنلاین
  • معایب: کارمزد بالا، فرایند پرداخت طولانی

سایت فیور پلتفرمی است که فریلنسر ها را به صاحبان کسب ‌و کار هایی که به دنبال خدمات در پروژه ‌های دیجیتال مختلف از جمله طراحی وب‌ سایت، نویسندگی محتوا و گویندگی هستند، متصل می ‌کند. همچنین این وب‌ سایت یکی از برترین گزینه ‌ها برای دانشجویان فریلنسر به شمار می ‌رود.

اگر به دنبال بهترین سایت فریلنسری هستید، باید بدانید که این وب‌ سایت، روشی ساده را برای تعامل فریلنسر ها و صاحبان کسب ‌و کار ها فراهم می‌ کند. در این سایت به صاحبان کسب و کار، خریدار و به فریلنسر ها فروشنده گفته می شود.

برخلاف دیگر وب ‌سایت ‌ها که بر اساس پیشنهاد (بید) کار می‌ کنند، در فیور، فریلنسر ها می ‌توانند به صورت رایگان ثبت ‌نام کنند، فهرستی از خدمات خود (گیگ‌ ها) را تهیه و قیمت آن ‌ها را تعیین نمایند. در همین حال، صاحبان کسب و کار می ‌توانند به سادگی در دسته ‌های مختلف وب‌ سایت به جستجو و استخدام فریلنسر بپردازند.

برای آشنایی با بهترین سایت فریلنسری باید بدانید که هر زمان که خریدار یک فریلنسر را استخدام می‌ کند، سیستم به صورت خودکار حساب او را شارژ می کند و مبلغ را نگه می ‌دارد. سپس وب ‌سایت کارمزد خود را کسر و ۸۰ درصد از قیمت نهایی را به فریلنسر می فرستد.

با توجه به سطح فروشندگی هر فریلنسر، برداشت درآمد ممکن است تا ۱۴ روز طول بکشد. روش‌ های مختلفی برای برداشت وجه از جمله کارت بانکی، پی ‌پال و حواله بانکی در دست است. فیور با داشتن ۳.۴۲ میلیون خریدار فعال، مجموعه ای از فروش‌ های بالقوه را در اختیار فریلنسر ها قرار می دهد. در این وب ‌سایت خبری از نرخ ساعتی نیست و شما تنها می‌ توانید بر اساس پروژه، قیمت‌ گذاری کنید.

به عنوان بهترین سایت فریلنسری پرداخت‌ های فروشندگان با گواهینامه SSL که اطلاعات صورت‌ حساب و شخصی را محافظت می ‌کند، تضمین شده است. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتری همواره برای کمک به فریلنسر ها آماده است.

لینکدین

 لینکدین (Linkedin)

  • نوع فریلنسینگ: کپی ‌رایتینگ، ترجمه، طراحی گرافیک
  • مزایا: فرصت ‌های شبکه ‌سازی، به‌ روزرسانی ‌های خبری، مقرون به صرفه
  • معایب: محتوای اسپم از کاربران مخرب

لینکدین یکی از محبوب ‌ترین وب‌ سایت ‌های کاریابی است که راهی آسان برای یافتن شغل در زمینه ‌های مختلف را فراهم می ‌کند. همچنین یک پلتفرم شبکه‌ سازی اجتماعی برای افراد حرفه ‌ای به منظور برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر است.

حتی اگر در این زمینه تازه شروع کرده باشید، احتمالا نام سایت لینکدین را به عنوان بهترین سایت فریلنسری بار ها شنیده اید. برای شروع فعالیت در این سایت کافی است ثبت ‌نام کنید و یک پروفایل ایجاد نمایید. اطلاعات خود را از جمله مهارت ‌ها، تحصیلات و سوابق کاری در آن وارد کنید. یک پروفایل کامل در لینکدین می ‌تواند فرصت ‌های شغلی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد.

ایجاد پست‌ های جدید نیز می ‌تواند به دیده شدن بیشتر پروفایل شما کمک کند. برای مثال اگر یک نویسنده فریلنسر هستید، پستی به اشتراک بگذارید که در آن به تخصص خود اشاره کرده و نمونه ‌کار هایتان را ضمیمه کرده اید. کارفرمایان بالقوه ممکن است پروفایل شما را کشف کنند و پیشنهادی به شما ارائه دهند.

همچنین مرور آگهی ‌های شغلی لینکدین، راهی عالی برای یافتن فرصت ‌های فریلنسری است. برای پیدا کردن شغل فریلنسری مورد نظر خود، حتما از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و نتایج را براساس جدید ترین ها مرتب نمایید.

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی

پونیشا

اگر به دنبال بهترین سایت فریلنسری ایرانی می گردید، پونیشا باید انتخاب اول شما باشد. پونیشا با داشتن بیش از ۲۷۰ هزار فریلنسر و سابقه‌ ۶۰ هزار پروژه موفق، یکی از بزرگ ‌ترین و معتبر ترین وب ‌سایت ‌های فریلنسینگ ایرانی شناخته می ‌شود. این پلتفرم جامع، طیف گسترده‌ ای از کاربران را با تنوع مهارتی بالا گرد هم آورده است. علاوه بر این امکان انجام پروژه ‌های مختلفی را در زمینه‌ های متعددی از جمله طراحی گرافیک، توسعه وب، فروش و بازاریابی و خدمات دستیاری مجازی فراهم می ‌کند.

عضویت در پونیشا به صورت رایگان امکان ‌پذیر است و شما می ‌توانید به سادگی با ثبت نام در این پلتفرم، به ایجاد پروفایل و معرفی مهارت ‌ها و تجربیات و رزومه کاری خود اقدام کنید. پونیشا سه طرح اشتراک پولی با عناوین برنزی، نقره ‌ای و طلایی ارائه می‌ دهد که با ارتقای سطح عضویت خود، می‌ توانید از امکانات و مزایای بیشتر آن ها بهره مند شوید. این امکانات عبارتند از بیشتر دیده ‌شدن پروفایل، دسترسی به پروژه‌ های اختصاصی و ارتقای رتبه در جستجو ها.

یکی دیگر از سایت های فریلنسری موفق ایرانی پارس کدرز است. در کنار پونیشا سایت پارس کدرز را می توانیم بهترین سایت فریلنسری ایرانی معرفی کنیم که هم اکنون 39 هزار فریلنسر در آن مشغول به کار هستند. این فریلنسر ها بیشتر از 122 هزار پروژه موفق را به پایان رسانده اند. ثبت نام در این سایت رایگان است و فریلنسر ها می توانند پروژه های مختلفی را از جمله توسعه و طراحی وب، برنامه نویسی، گرافیک، ترجمه و ویرایش، تایپ و… را در آن پیدا کنند.

جمع بندی

امروزه با وجود سایت های فریلنسری کار به صورت فریلنسر از هر زمان دیگری آسان تر شده است. اگر قصد دارید که به صورت فریلنسر کار کنید، باید با این سایت ها آشنا شوید و در آن ها ثبت نام کنید. با ثبت نام در این سایت ها می توانید به شمار زیادی از کارفرمایان دسترسی داشته باشید تا بتوانید پروژه های مختلف را قبول کنید و انجام دهید. در این مقاله برای راحتی بیشتر بهترین سایت فریلنسری ایرانی و خارجی را به شما معرفی کردیم.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir