Wp Header Logo 976.png

اینستاگرام هرگز از غافلگیر کردن ما دست نمی کشد! در حالی که جهان تلاش می ‌کند با چالش‌ های اقتصادی دشوار رو به رو شود، تیم مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام به سرعت ویژگی ‌ها و امکانات جدیدی را توسعه می ‌دهد تا به کسب و کار ها یاری برساند. در حال حاضر، فعال سازی آخرین قابلیت های جدید اینستاگرام برای برخی از کاربران کمی دشوار است که در ادامه این مقاله تصمیم داریم با ارائه راهکار هایی مشخص نماییم چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم . پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با این ویژگی ها و نحوه فعال سازی آن ها آشنا شوید.

با جدیدترین قابلیت های اینستاگرام کمی بیشتر آشنا شوید.

اینستاگرام در سری آپدیت های پلتفرم خود، همواره سعی می کند قابلیت‌ های جدیدی را اضافه نماید تا تعامل با مخاطبان در اینستاگرام بهتر انجام شود. وجود این قابلیت ها در صفحات اینستاگرام کسب و کار ها سبب می شود، گرداندن پیج برای آن برند با موققیت بیشتری همراه باشد. در ادامه دو ویژگی جدید اضافه شده به این پلتفرم را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی Notify sticker in Instagram stories

با کمک این ویژگی می توانید از استیکر Notify در استوری های خود بهره بگیرید. بدین گونه به مخاطبان وفادارتان اعلام می کنید که در چه مواقعی می توانند شاهد مشاهده پست، استوری، ریلز و .. جدید از سوی شما باشند. این ویژگی در واقع همان فعال سازی اعلان است که اکنون در قالب جدید تری به عنوان استیکر خود را نشان می دهد. در واقع با این ویژگی اینستاگرام سعی کرده مخاطبان وفادار را به سرعت به شما برساند و با فعال کردن این ویژگی می توانید از پایین آمدن سین استوری و پست خود جلوگیری کنید.

امکان ارسال نظر روی یک تصویر در ارسال کاروسل

چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم

یکی از ویژگی هایی که اینستاگرام از آن بهره می برد، امکان ارسال گروهی تصویر یا ویدیو در قالب یک پست است. این ویژگی اینستاگرام که از آن به عنوان کاروسل یاد می گردد، سبب شده کاربران بتوانند به راحتی عکس های مشابه را از گالری خود انتخاب نمایند و از آن ها مشترکا در یک پست بهره بگیرند. در اپدیت های قبلی شما می توانستید صرفا 10 عکس را انتخاب نمایید و از آن ها به طور مشترک در یک پست بهره بگیرید. در اپدیت جدید اینستاگرام این امکان از 10 عکس به 15 عکس افزایش پیدا کرده است. علاوه بر آن شما در جدید ترین اپدیت این پلتفرم می توانید به هر یک از این عکس ها بازخورد دهید.

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام صرفا این دو ویژگی بیان شده اضافه گشته است حال آن که در آپدیت های قبلی این برنامه ما شاهد اضافه شدن دیگر ویژگی ها از جمله امکان دنبال کردن هشتگ های مد نظرمان بودیم. در ادامه این مبحث تصمیم داریم راهکارایی را پیش رویتان قرار دهیم که شما با استفاده از آن ها بتوانید دریابید که باید چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم .

چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم ؟

قابلیت های جدید اینستاگرام

برای این که بدانید چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم می توانید از روش هایی که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم، استفاده کنید.

  • روش اول: مطمئن شوید از آخرین نسخه اینستاگرام بهره می برید.

چنانچه برای شما سوال است که چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده‌ اید. برای این کار، می توانید به گوگل پلی یا پلی ‌استور مراجعه نمایید و بررسی کنید که آیا نسخه جدید تری از اینستاگرام برای نصب و به روزرسانی در دسترس است یا خیر؟

  • روش دوم: خروج و ورود مجدد به اکانت اینستاگرام

یکی دیگر از راهکار های فعال سازی قابلیت های جدید اینستاگرام، خروج از حساب کاربری و وارد شدن مجدد به آن است که می ‌تواند مشکل را حل کند. در واقع این کار مشابه بازنشانی اکانت اینستاگرام شما است و سبب می گردد شما به جدیدترین ویژگی های این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا نمایید.

  • روش سوم: حذف و نصب مجدد اپلیکیشن اینستاگرام

اگر روش ‌های فوق نتیجه مطلوب را پدید نیاورد، می ‌توانید شبکه اجتماعی اینستاگرام را به صورت کامل حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید. این امر احتمالا به بهبود وضعیت کمک می کند. توجه داشته باشید دیلیت اکانت اینستاگرام با حذف کامل برنامه متفاوت هستند!

حذف و نصب مجدد

  • روش چهارم: پرسش از دوستان و آشنایان و اطلاع از فعال شدن ویژگی ها

گاها ویژگی ‌های جدید پلتفرم اینستاگرام، به صورت پراکنده برای افراد فعال می شوند و به مرور تمامی افراد در ناحیه های جغرافیایی مختلف از این آپشن ها بهره مند می شوند. از این رو از آشنایان خود سوال کنید تا مطمئن شوید ویژگی مورد نظر در ناحیه شما فعال شده است.

  • روش پنجم: تماس با اینستاگرام و ارسال پیام به پشتیبانان

چنانچه مدت‌ هاست این سوال را دارید که چگونه قابلیت های جدید اینستاگرام را فعال کنیم و از انتشار ویژگی جدید اینستاگرام زمان زیادی گذشته، می ‌توانید به پشتیبانان شبکه اجتماعی اینستاگرام پیام دهید و مشکل خود را گزارش کنید. برای این کار به بخش تنظیمات اینستاگرام بروید و روی گزینه “راهنما” کلیک نموده و سپس عبارت”گزارش مشکل” را انتخاب کنید.

  • روش ششم: اندکی صبر کنید

اگر هیچ یک از روش ‌های فوق فعال سازی ویژگی های جدید جواب نداد، باید صبر کنید. احتمالا این ویژگی ‌ها به زودی برای شما فعال می شوند.

جمع بندی

اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر ایران محسوب می گردد که در سری آپدیت های خود از ویژگی های منحصر به فردی رونمایی می نماید. این شبکه اجتماعی در اخرین اپدیت خود از اضافه شدن ویژگی Notify sticker in Instagram stories خبر داده است که هنوز برای برخی از کاربر ها فعال نشده است. خوب است بدانید شما می توانید با دنبال نمودن برخی از راهکار هایی که در مقاله به آن ها اشاره نمودیم، جدید ترین قابلیت های اینستاگرام را فعال نمایید. به عنوان نکته آخر یاداوری می نماییم حتما از نسخه های به روز شده این شبکه استفاده کنید تا از بروز چالش های احتمالی جلوگیری کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir