تحریریه صنعت ماشین

صنعت ماشین: استون مارتین سال گذشته ۱۱۰سالگی خود را جشن گرفت. این جشن در حالی برگزار شد که به ادعای این شرکت هنوز ۹۰درصد از استون مارتین‌ها در جاده تردد می‌کنند که این آمار گواه تاثیرگذاری و ماندگاری این برند است.

به گزارش صنعت ماشین،

 استون مارتین سال گذشته ۱۱۰سالگی خود را جشن گرفت. این جشن در حالی برگزار شد که به ادعای این شرکت هنوز ۹۰درصد از استون مارتین‌ها در جاده تردد می‌کنند که این آمار گواه تاثیرگذاری و ماندگاری این برند است.

این آمار حیرت‌انگیز توسط الکس لانگ، رئیس استراتژی محصول و بازار برای خبرنگاران در نیویورک به اشتراک گذاشته شد. وی تاکید کرده که حدود ۱۱۰ هزار دستگاه خودروی ساخته شده از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۹۱۳ هنوز در جاده‌‌ها تردد می‌کنند. به گفته وی این درصد نشان‌دهنده اشتیاق عمیق صاحبان و علاقه‌مندان به برند استون مارتین است.

کوین واترز، مدیر ارتباطات، می‌گوید: این یک نمایش‌نامه کاملا احساسی است. ماشین‌هایی وجود دارند که احتمالا از نظر اقتصادی قابل بازیابی نیستند، اما مردم این کار را با علاقه انجام می‌‌دهند، شماره یک آنها لارنس [استرول، مدیر عامل استون مارتین] است. او مجموعه عظیمی از استون‌‌هایی را دارد که دائما در دسترس‌اند. 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir