Wp Header Logo 255.png


منتشر شده در 17 تیر 1403 ساعت 08:00


نخستین شوروم سوزوکی در ایران

عصر امروز طی مراسمی با حضور رسانه های خودرویی و جمعی از هنرمندان، نخستین شوروم سوزوکی در ایران و در شهر یزد افتتاح شد.

شرکت راساموتور خاورمیانه یکی از شرکت هایی بود که در دور جدید واردات با اخذ مجوزهای لازم مسئولیت واردات دو نشان GAC و سوزوکی را عهده دار شد. این شرکت توانست از جمله شرکت هایی باشد که نخستین وارداتی ها را تحویل مشتریان می دهد و حالا در راستای توسعه شبکه فروش خود، نخستین شوروم محصولات سوزوکی خود را در شهر یزد افتتاح کرده است.

سوزوکی در ایران

نمایندگی افشار با کد ۳۵۰۱ به عنوان اولین نمایندگی فروش سوزوکی شرکت راساموتور خاورمیانه کار خود را در شهر یزد آغاز کرده و به زودی قرار است شوروم مجزایی برای محصولات جی ای سی هم در شهر یزد افتتاح کند. استانداردسازی شوروم حمیدرضا افشار سوزوکی توسط شرکت راساموتور خاورمیانه به تایید رسیده است و به زودی با عرضه بیشتر خودروهای سوزوکی شاهد گسترش نمایندگی های راساموتور در سراسر کشور خواهیم بود.

تمامی محصولات نشان سوزوکی در این نمایندگی برای بازدید عموم آماده شده است و در این شوروم محصولات وارداتی و جدیدی نظیر سوزوکی فرانکس، سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز، سوزوکی گرند ویتارای جدید و سوزوکی جیمنی دیده می شوند. در مراسم افتتاح نخستین شوروم سوزوکی در ایران، هنرمندان مطرح کشور از جمله شهاب رمضان، شیدا خلیق، کیوان ساکت، محمد غفاری، مانی رهنما و صبا راد حضور داشتند و از جدیدترین محصولات سوزوکی دیدن کردند.

بدون تردید جذاب ترین محصول در سبد محصول راساموتور جیمنی است که در این مراسم رونمایی شد. در ادامه به معرفی این محصل خواهیم پرداخت.

ویدیو معرفی و مشخصات سوزوکی جیمنی

سوزوکی جیمنی به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. با این توان جیمنی ۵ در ۱.۲ تنی، می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی ۱۵ ثانیه ثبت کند. جعبه دنده جیمنی ۵ در راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

اولین شوروم سوزوکی

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir