Wp Header Logo 1075.png


منتشر شده در 10 مرداد 1403 ساعت 11:30


عرضه نسخه کریتیو ادیشن از جیلی گلکسی L6 آغاز شد؛ سدانی با قیمت ۱.۰۵ میلیارد تومان

شرکت جیلی عرضه نسخه جدید Creative Edition از سدان گلکسی L6 را آغاز کرد. این نسخه به پیشرانه هیبریدی شارژی مجهز بوده و با رنگ رز و امکانات ارتقا یافته قابل خرید است. قیمت این نسخه از ۱۳۰ هزار یوان آغاز می‌شود. با نرخ روز ارز این رقم معادل حدوداً ۱.۰۵ میلیارد تومان است.

بر اساس آمار، جیلی در ماه ژوئن ۱۵,۹۷۵ دستگاه از سری گلکسی را به مشتریان تحویل داده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۵.۲ درصد و در مقایسه با ماه قبل ۱۲.۶ درصد رشد دارد. سدان L6 موفق شده رکورد فروش ۶,۳۹۱ دستگاه را در ماه ژوئن ثبت کند. این رقم در مقایسه با ماه قبل ۴.۳ درصد افزایش یافته است. در نیمه اول امسال هم خانواده گلکسی ۸۱,۴۲۱ مشتری را جذب خود کرده است.

عرضه نسخه کریتیو ادیشن از جیلی گلکسی L6 آغاز شد؛ سدانی با قیمت ۱.۰۵ میلیارد تومان

ابعاد و طراحی بیرونی

طبق انتظار از لحاظ طراحی تفاوت شاخصی بین نسخه جدید کریتیو ادیشن و سایر تریم‌ها نیست. البته همانگونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، این نسخه با رنگ زیبای رز عرضه می‌شود و به دلیل استفاده از رنگ مشکی برای سقف تضاد زیبایی در بدنه خودرو ایجاد شده است. از لحاظ ابعاد هم تغییری رخ نداده و طول، عرض و ارتفاع به ترتیب با ۴۷۸۹، ۱۸۷۵ و ۱۴۸۹ میلیمتر برابر است، فاصله محوری هم به ۲۷۵۲ میلیمتر می‌رسد.

بدنه جیلی گلکسی L6 با رعایت مباحث آیرودینامیک طراحی شده و ضریب درگی برابر با ۰.۲۶ دارد. این سدان چینی از ترمزهای قدرتمندی سود می‌برد و در صورت ترمز ناگهانی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از طی ۳۶.۵ متر متوقف می‌شود.

عرضه نسخه کریتیو ادیشن از جیلی گلکسی L6 آغاز شد؛ سدانی با قیمت ۱.۰۵ میلیارد تومان

نسخه کریتیو ادیشن امکانات بیشتری مثل چراغ‌های جلو و عقب LED، آینه‌های جانبی بدون قاب، رینگ‌های اختصاصی ۱۸ اینچی، درب برقی صندوق و سانروف پانورامیک با مساحت ۱.۷۶ متر مربع را به مشتریان ارائه می‌کند.

طراحی داخلی

در داخل کابین اکثر سطوح به رنگ خاکستری تیره بوده و از تودوزی جذاب‌تری استفاده شده است. مثل سایر نسخه‌ها در نسخه کریتیو ادیشن هم سیستم اطلاع رسانی سرگرمی توسط نمایشگر ۱۳.۲ اینچی کنترل و مدیریت می‌شود. نمایشگر پشت فرمان هم اندازه‌ای برابر با ۱۰.۲۵ اینچ دارد.

عرضه نسخه کریتیو ادیشن از جیلی گلکسی L6 آغاز شد؛ سدانی با قیمت ۱.۰۵ میلیارد تومان

همانند شمار زیادی از خودروهای چینی، جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن نیز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ مجهز شده است. این تراشه پردازش‌های مربوط به سیستم عامل اختصاصی موسوم به گلکسی N را انجام می‌دهد. سدان جدید جیلی با امکاناتی مثل کروز کنترل، ثبت کننده وقایع رانندگی، پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، نقطه اتصال وای فای، کارائوکه (قابلیت حذف صدای خواننده از ترانه‌ها)، کنترل از راه دور و سیستم پایش کیفیت هوا به فروش می‌رسد. علاوه بر این‌ها، باید به موارد دیگری مثل ماساژور، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی‌ها و نورپردازی داخلی با قابلیت نمایش ۲۵۶ رنگ اشاره کنیم. جالب اینکه سیستم نورپردازی می‌تواند خود را با ریتم ترانه در حال پخش هماهنگ کند؛ ضمن اینکه این سیستم هنگام باز بودن درها و یا انجام کارهای دیگری مثل تنظیم سیستم تهویه مطبوع به طور خودکار به رنگی متناسب تغییر می‌یابد.‌

مشخصات فنی جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن

نیروی جیلی گلکسی L6 نسخه کریتیو ادیشن توسط پیشرانه هیبریدی موسوم به NordThor Hybrid 8848  تامین می‌شود. این پیشرانه از ترکیب موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور برقی به وجود آمده است. موتور بنزینی توانایی تولید حداکثر ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. موتور الکتریکی هم ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به گیربکس سه سرعته DHT محول شده است.

با این مشخصات فنی جیلی گلکسی L6 کریتیو ادیشن برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیازمند ۶.۳ ثانیه زمان است که رکورد بسیار خوبی برای یک سدان چینی محسوب می‌شود. موتور الکتریکی این خودرو انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۱۸.۷۴ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم آهن فسفات بوده و طبق استاندارد CLTC می‌توان تا ۱۲۵ کیلومتر مسافت را در حالت تمام الکتریکی پشت سر گذاشت. در صورت پر بودن باک خودرو و همچنین باتری، طبق استاندارد WLTC امکان پیمایش ۱۳۷۰ کیلومتر مسافت برای سدان خوش استیل جیلی وجود دارد.

عرضه نسخه کریتیو ادیشن از جیلی گلکسی L6 آغاز شد؛ سدانی با قیمت ۱.۰۵ میلیارد تومان

source

viraje.ir

توسط viraje.ir