Wp Header Logo 660.png


منتشر شده در 28 مرداد 1403 ساعت 16:00


آئودی از سیستم‌ های هوشمند ساخت هواوی در محصولات خود استفاده می کند

آئودی به تازگی اعلام کرده که برخی از مدل‌های خود در بازار چین را به سیستم‌های هوشمند ساخت هواوی مجهز می‌کند. برند لوکس گروه فولکس واگن هدف از این تصمیم را افزایش جذابیت محصولات خود برای مشتریان چینی عنوان کرده است.

اهمیت بازار چین برای ارباب حلقه‌ها

چین مهم‌ترین بازار آئودی محسوب می‌شود؛ از این رو هماهنگی با سلایق مشتریان در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. همکاری با هواوی و استفاده از سامانه‌های کمک راننده این شرکت طبیعتاً محصولات آئودی را با ذائقه‌ ها و نیازهای مشتریان چینی همگام‌تر کرده و تجربه رانندگی آنها را بهبود خواهد بخشید. 

بر اساس گزارش نشریه محلی Yiou، نسل جدید آئودی A5 که بر پایه پلتفرم PPC ساخته می‌شود، اولین مدلی است که به سیستم هوشمند رانندگی هواوی مجهز خواهد شد. همانطور که قبلاً به اطلاعتان رسانده‌ایم، A5 جدید جایگزین مدل محبوب A4 می‌شود. در حال حاضر، مدل‌های A4،A6  و Q5 پرفروش‌ترین خودروهای آئودی در بازار چین هستند. طبق گزارش نشریه داخلی Yiou نسل جدید A5 با همکاری دو شرکت فاو و سایک در چین تولید خواهد شد. شاید بدانید این دو شرکت جزو شرکای اصلی آئودی و برند مادر آن یعنی فولکس واگن هستند.

آئودی از سیستم‌ های هوشمند ساخت هواوی در محصولات خود استفاده می کند

شاخه آئودی در چین این گزارش را نه تایید و نه تکذیب کرده، اما تاکید دارد که دپارتمان تحقیق و توسعه کمپانی در پکن در تلاش است تا بهترین سیستم‌های کمک راننده را برای مدل‌های آینده فراهم کند و از این طریق تجربه‌ای خوب برای مشتریان چینی به ارمغان بیاورد. این شرکت افزوده برای دستیابی به اهداف خود در چین، همکاری‌های مختلفی با تأمین‌ کنندگان محلی و جهانی در زمینه‌های مختلف خواهد داشت. در مقطع کنونی، شاخه آئودی در چین از افشای نام تامین‌ کنندگان و شرکت‌های دیگر خودداری کرده است.

بد نیست اشاره کنیم رویترز گزارش کرده سری جدید خودروهای الکتریکی آئودی برای بازار چین بدون لوگوی اصلی عرضه خواهد شد، زیرا آئودی به دنبال برند سازی و حفظ وجهه برند اصلی در این کشور است. این سری جدید فعلاً با اسم رمز «Purple» شناخته شده و قرار است در ماه نوامبر رونمایی شود. برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارند خودروهای این سری از باتری‌ ساخت شرکت CATL  و سیستم‌های کمک‌راننده شرکت مومنتا بهره خواهند برد.

آئودی از سیستم‌ های هوشمند ساخت هواوی در محصولات خود استفاده می کند

source

viraje.ir

توسط viraje.ir