Wp Header Logo 1097.png


منتشر شده در 08 شهریور 1403 ساعت 12:38


شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5 اعلام شد - شهریور 1403

بی ام کارز شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5 را اعلام کرد و مشتریان می توانند جهت خرید این خودرو تمام برقی اقدام به ثبت نام کنند.

در تازه ترین بخشنامه فروش بی ام کارز، شرایط فروش نقد و اقساط سدان تمام برقی هونگچی E-QM5 اعلام شده است. این شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۰ شهریور لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ شهریور بصورت آنلاین فعال می شود.بر اساس اطلاعیه منتشر شده، قیمت مصوب این خودرو ۲ میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده و سود انصراف ۱۷.۵ درصد بصورت سالیانه محاسبه می شود. جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه است و تحویل خودروها هم هفته آخر مهرماه سال جاری خواهد بود.

در شرایط اقساط هونگچی E-QM5، این خودرو در مدل های دوازده، هجده و بیست و چهار ماهه عرضه می شود. نرخ سود تسهیلات در مدل ۱۲ ماهه ۱۸ درصد و در دو مدل ۱۸ و ۲۴ ماهه ۲۳ درصد محاسبه می شود.

جدول فروش اقساطی هونگچی E-QM5

جدول شرایط فروش اقساطی هونگچی E-QM5

ویدیو تست و بررسی و مشخصات هونگچی E-QM5

این خودرو دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. هونگچی E-QM5 قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۰ کیلومتر را پیمایش کند که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید. سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک یا چند اتصاله است که سواری نرمی برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

از جمله امکانات هونگچی E-QM5 می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنجی، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… اشاره کرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir