5638604466566904912

استودیو گاراوینی (Carrozzeria Garavini) در سال 1908 در تورین ایتالیا تاسیس شد و تا پایان دهه 50 میلادی، 25 اتاق سفارشی برمبنای محصولات فیات، آلفارومئو و لانچیا تولید کرد. پس از سال‌ها، این استودیو با نام جدید گاراوینی تورینو (Garavini Torino) آغاز به کار نموده و نخستین محصول خود یعنی توپولینو گاراوینی را معرفی کرده است.

فیات توپولینو (در زبان ایتالیایی به معنای موش) سال گذشته معرفی شد. این خودروی چهار چرخ برقی را می‌توان همتای سیتروئن امی و اوپل راکز دانست که البته طراحی زیباتر بدنه و کیفیت بالاتر قطعات کابین را ارائه می‌کند. این خودرو در ایتالیا و آلمان با قیمت پایه به ترتیب 7,544 و 9,890 یورو به فروش می‌رسد.

معرفی فیات توپولینو گاراوینی

اما گاراوینی تورینو قصد دارد یک نسخه ویژه از این خودرو را با قیمت پایه به ترتیب 45 هزار و 53,550 یورو در ایتالیا و آلمان به فروش برساند. هرچند با پرداخت 52,300 یورو می‌توانید فولکس واگن ID.3 GTX را خریداری کنید، اما گاراوینی اعتقاد دارد که این توپولینو سفارشی به واسطه جزئیات دست‌ساز و تیراژ تولید محدود به 10 دستگاه، ارزش خرید بسیار بیشتری دارد.

مشخصات ظاهری فیات توپولینو گاراوینی

بنابر اعلام گاراوینی، تمام قطعات بدنه و کابین توپولینو از ابتدا طراحی و ساخته شده است. رنگ بدنه این خودرو، می‌تواند یادآور دریای اطراف جزیره کاپری باشد. در این نمونه سفارشی از درهای جانبی خبری نیست و محفظه بار با دیواره چوبی هم به قایق‌های تفریحی شباهت دارد.

صندلی‌های خودرو با روکش پارچه‌ای و پشت سری قابل جداسازی نیز به صندلی‌های ساحلی شباهت دارد در حالی که سقف پارچه‌ای هم می‌تواند سایه‌بان‌های چتری در سواحل را تداعی کند.

معرفی فیات توپولینو گاراوینی

مشخصات فنی فیات توپولینو گاراوینی

فیات توپولینو گاراوینی به یک موتور برقی روی محور جلو با 6 کیلووات (8.2 اسب‌بخار) قدرت و مجموعه باتری 5.5 کیلووات ساعت مجهز شده است و برمبنای استاندارد WLTP، می‌تواند 75 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ طی کند. حداکثر سرعت این خودروی کوچولو به 45 کیلومتر برساعت محدود شده است.

شمارش معکوس برای دومین محصول

گاراوینی قصد دارد دومین محصول خود با نام Perenne را به زودی رونمایی کند. از این خودروی اسپرت که برمبنای آلفارومئو 4C شکل گرفته است، 15 دستگاه ساخته می‌شود.

معرفی فیات توپولینو گاراوینی

بنابر تصویری که از طرح اولیه این خودرو به ثبت رسیده است، به نظر می‌رسد که محصول گاراوینی نسبت به همتای خود یعنی آبارث Classiche 1300 OT از تغییرات ظاهری بیشتری برخوردار شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir