Fotojet770638608104287724937

تقریبا یک سال از معرفی نسل جدید اشکودا سوپرب در نوامبر 2023، اکنون این خودرو در اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا قابل خریداری است. برخلاف نسل نهم فولکس واگن پاسات، اشکودا سوپرب در دو فرم سدان و استیشن به فروش می‌رسد. در ابتدا، اشکودا سوپرب سدان فقط در نسخه Laurin & Klement عرضه شد، اما حالا تریم اسپرت این خودرو یعنی اسپرت‌لاین (Sportline) هم معرفی شده است.

مشخصات ظاهری اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین

طراحی ظاهری این مدل به واسطه تزئین جلوپنجره، جزئیات سپرها، آینه‌های جانبی و حاشیه پنجره‌ها با رنگ مشکی، چیدمان ماتریسی چراغ‌های جلو و رینگ‌های 18 اینچی (19 اینچ سفارشی)، از مدل عادی متمایز شده است. در مدل سدان، باله لبه صندوق و در مدل استیشن هم ریل سقفی به رنگ مشکی، اضافه خواهد شد.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین

کابین و امکانات اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین

در فضای داخلی اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین می‌توان مواردی شامل صندلی‌های اسپرت با پشت سری یکپارچه، روکش استیل پدال‌ها، پوشش داخلی سقف به رنگ مشکی و فرمان سه پره با عبارت Skoda روی آن را تشخیص داد. صندلی‌ها به صورت استاندارد به گرمکن و ماساژور مجهز شده‌اند، اما سردکن هم قابل سفارش است.

مشخصات فنی اشکودا سوپرب اسپرت

به لطف سیستم تعلیق اسپرت، فاصله کف بدنه اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین تا سطح زمین به 15 میلی‌متر رسیده است، در حالی‌که کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر DCC Sport با پرداخت مبلغ اضافه ارائه می‌شود.

همچون نسخه عادی اشکودا سوپرب، تیپ اسپرت‌لاین هم با پیشرانه 1.5 TSI هیبرید-خفیف یا 2.0 TSI با 150 یا 265 اسب‌بخار قدرت و همچنین پیشرانه 2.0 TDI توربودیزل با 150 یا 193 اسب‌بخار قدرت عرضه می‌شود. البته سامانه پلاگین-هیبرید iV Combi را نمی‌توان برای این مدل سفارش داد.

صرف نظر از پیشرانه، اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین فقط به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک مجهز می‌شود.

اشکودا سوپرب اسپرت لاین

قیمت و زمان عرضه اشکودا سوپرب اسپرت

اشکودا سوپرب اسپرت‌لاین از اواخر سال 2024 در اروپا به فروش می‌رسد. از قیمت این مدل اطلاعی در دسترس نیست، اما قیمت پایه اشکودا سوپرب سدان و استیشن در وطن این خودروها یعنی جمهوری چک، به ترتیب 41.200 و 43 هزار دلار تعیین شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir