Fotojet20637976720741203292

عرضه سیویک Type R در سامانه جانبازان

شهریور 1403: شرکت آذریوردسال، پس از عرضه هوندا وزل و هوندا سیتی، اکنون قصد دارد سدان جذاب و محبوب ژاپنی، یعنی هوندا سیویک را وارد و عرضه کند. آذریوردسال، نسخه «تایپ آر» سیویک را برای عرضه در کشور درنظر گرفته که قدرت و شتاب بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. البته هوندا سیویک تایپ آر آذریوردسال، در سامانه ثبت نام خودرو جانبازان عرضه خواهد شد. شرکت آذریوردسال به تازگی کاتالوگ هوندا سیویک تایپ آر را نیز منتشر کرده است:

کاتالوگ هوندا سیویک تایپ R وارداتی (PDF)

مشخصات فنی هوندا سیویک تایپ R وارداتی

در نخستین گام باید به سراغ محفظه پیشرانه سیویک تایپ R جدید برویم، جایی که نیروگاه 2 لیتری توربوشارژ با 325 اسب­‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور نصب شده است. خروجی این پیشرانه نسبت به نسل قبلی سیویک تایپ R در قدرت و گشتاور افزایش یافته و سیویک تایپ R مدل 2023 را به نیرومندترین محصول این شرکت در حالت استاندارد تبدیل کرده است.

بروزرسانی توربوشارژ باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف شده است، تا حداکثر گشتاور در بازه 2600 الی 4 هزار دور در دقیقه در دسترس قرار بگیرد.

هوندا سیویک تایپ R در تمام نسخه­‌ها به گیربکس شش سرعته دستی مجهز شده و غیر از نشان­‌دهنده داده‌­های مربوط به رانندگی، حالت رانندگی R+ در کنار یک حالت شخصی­‌سازی شده هم در اختیار راننده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن‌ها، حالات رانندگی کامفورت و اسپرت نیز وجود دارد. 

هوندا سیویک تایپ R در نسخه دیفرانسیل-جلو موفق به ثبت رکورد 23.1 ثانیه در پیست سوزوکا شده است. سیستم تعلیق سیویک تایپ آؤ در جلو از نوع مک‌فرسون دو محوره و در عقب از نوع مولتی لینک است. 

هوندا سیویک تایپ R مدل 2023

هوندا سیویک تایپ آر وارداتی، سریع‌ترین سدان در بین وارداتی‌های جدید محسوب می‌شود که در مدت زمان 5.4 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کابین و امکانات هوندا سیویک تایپ R وارداتی

در فضای کابین این هاچ‌بک اسپرت با تزئین مشکی در اکثر بخش‌ها، دوخت قرمز و نشان‌های ویژه روبرو هستیم، درحالی‌که طرح کلی داشبورد با نسخه استاندارد هوندا سیویک تفاوتی ندارد. با انتخاب حالت رانندگی +R، ظاهر رابط کاربری کمی هیجان‌­انگیزتر می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آذریورد سال و کاتالوگ رسمی هوندا سیویک وارداتی، این محصول با امکانات و تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. ایربگ‌های جلو، جانبی، پرده‌ای جلو و عقب و زانویی راننده و سرنشین
. کنترل در سربالایی
. ترمز اضطراری
. هشدار خروج از پارک
. کروز کنترل تطبیقی
. اتوهلد
. سنسور پارک جلو و عقب
. نورپردازی داخلی
. صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای
. پدال‌های اسپرت
. فرمان با طراحی و سبک مسابقه‌ای
. شارژر وایرلس
. نمایشگر 10.2 اینچی دیجیتال تایپ آر
. دیتا لاگر هوشمند هوندا LogR
. نمایشگر 9 اینچی مرکزی
. هوندا CONNECT
. اندروید اتو و اپل کارپلی
. هشت اسپیکر
. تهویه مطبوع دونقطه‌ای
. شیشه‌های دودی
. سنسور نور
. سنسور باران
. دستیار نقاط کور
. رینگ‌های 19 اینچی مات
. گرمکن آینه‌های جانبی
. هوندا Sensing
. نمایشگر 10.2 اینچی صفحه کیلومتر
. دوربین عقب
. کی‌لس استارتر
. چهار حالت رانندگی
. و …

طراحی هوندا سیویک تایپ R وارداتی

یکی از مهمترین مشخصه­‌های ظاهری هوندا سیویک تایپ R باله بزرگ عقب است، که در کنار برخی موارد دیگر همچون زیرسپری جلو، جلوپنجره متفاوت با مسیرهای ورود هوا در دو سوی سپر جلو و البته درهای عقب با عرض بیشتر نسبت به سیویک استاندارد، قرار می­‌گیرد. دیفیوز عقب و خروجی سه‌گانه اگزوز، تغییرات ظاهری هوندا سیویک تایپ R را تکمیل می‌­کند.

هوندا سیویک تایپ R مدل 2023

بنابر اعلام هوندا، ابعاد سیویک تایپ R جدید در طول، عرض، فاصله محورها و فاصله چرخ‌ها نسبت به  نسل قبلی افزایش یافته است. افزایش 3.5 سانتی‌متری فاصله محوری می‌­تواند به معنای فضای بیشتر در کابین باشد.

طبق کاتالوگ منتشر شده از سوی آذریوردسال، این محصول در دو رنگ سفید و قرمز در دسترس خریداران ایرانی خواهد بود.


شرایط فروش هوندا سیویک در ایران

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت آذریورسال، شرایط فروش آن و جدیدترین محصولات وارداتی این شرکت، و همچنین فروش هوندا سیویک تایپ آر وارداتی در ایران، مقاله شرایط فروش آذریورسال را مطالعه کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir