Wp Header Logo 136.png
مشاهده در یوتیوب

رسانه آخرین خودرو ویدیوی تست جاده ای و شهری ری را ( ریرا – Reera ) را تهیه کرده است. این رسانه نتایج تست و بررسی دو نسخه از نمونه های اولیه این کراس اوور ملی را در قالب ویدیو منتشر نموده است.

ری را ( ریرا ) اولین کراس اوور ملی به حساب می آید که ایران خودرو آن را تولید می کند. در حال حاضر تولید آزمایشی ری را در دست انجام است و گروه صنعتی ایران خودرو در بازه های زمانی مختلف دو نمونه از تولیدات آزمایشی ری را در اختیار آخرین خودرو گذاشته بود. در این مدت خبرنگاران آخرین خودرو پیمایش نزدیک به ۱۱۵۰ کیلومتری را با ری را ثبت کردند. تست آخرین خودرو از ری را ( Reera ) در ترافیک های شهری تهران، جاده های شمالی کشور و دمای ۱۲ تا ۴۷ درجه انجام شده است.

در این ویدیوی تست و بررسی شما شاهد معرفی کامل ری را هستید. همچنین به مواردی مانند شتاب، هندلینگ، سواری، کیفیت و… ری را در این ویدیوی تست جاده ای و شهری پرداخته شده است. بدیهی بوده که این ویدیوی تست جامع، می تواند نکات مثبت و منفی مختلفی را برای علاقه مندان و مشتریان ری را به نمایش بگذارد.

مشخصات فنی ری را

ری را ( ریرا – Reera ) به پیشرانه EFP مجهز است. این پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی و خروجی را دارد. ری را ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور ملی از نوع شش سرعته اتوماتیک AT نسل هفتم ساخت کمپانی DAE است که توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب ری را در شرایط استاندارد ۱۰.۵ ثانیه اعلام می شود. اما بررسی های آخرین خودرو نشان می دهد که این خودرو می تواند در شرایط واقعی شتابی نزدیک به ۱۱ ثانیه را داشته باشد. تعلیق جلوی ریرا از نوع مک فرسون بوده و در بخش عقب آن تعلیق نیمه مستقل دیده می شود.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور ملی ایران خودرو

ایران خودرو امکاناتی مانند سانروف برقی، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، چهار کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سنسور نور، سنسور باران، نوردهی تقاطع کاسه چراغ ها، صندلی برقی راننده با تنظیم گودی کمر، پشتی برقی صندلی شاگرد، شارژر بیسیم تلفن همراه، فرمان کمکی برقی، تنظیم حالت رانندگی، دسته دنده الکتریکی، پدل شیفتر، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، سامانه SOS، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کلاستر دیجیتال، نور پردازی کابین، تریم داخلی چرم و پارچه، آینه الکتروکرومیک، استارت دکمه ای، آینه های جانبی تاشو برقی، شیشه های دودی عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو و… را در ری را ( ریرا – Reera ) قرار داده است.

نوشته ویدیوی تست جاده ای و شهری ری را اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir