Wp Header Logo 391.png


منتشر شده در 21 شهریور 1403 ساعت 16:00


فولکس واگن پاسات پرو معرفی شد ؛ سدانی جذاب مختص مشتریان چینی

فولکس واگن در نمایشگاه خودروی چنگدو از مدل جدید پاسات پرو رونمایی کرد، خودرویی که با طراحی متفاوت و امکانات پیشرفته قرار است تنها در بازار چین عرضه شود. این سدان لوکس و بزرگ در نسخه تولیدی توسط سایک-فولکس واگن با نام پاسات پرو به فروش خواهد رسید. نسخه تولیدی توسط فاو-فولکس واگن هم با نام ماگوتان راهی بازار خواهد شد.

پاسات پرو یا ماگوتان با طول بدنه‌ای بیشتر از ۵ متر و فاصله محوری ۲,۸۷۱ میلیمتر جثه‌ای بزرگ‌تر از مدلی مثل تویوتا کمری دارد. از نظر طراحی دماغه می‌توان شباهت‌هایی بین این خودرو و استیشن پاسات که در اروپا عرضه شده، پیدا کرد. اما از لحاظ طول بدنه و فرم اتاق، پاسات پرو بیشتر به شاسی‌ بلندی مثل فولکس واگن تایرون که به زودی وارد بازار هند خواهد شد، شباهت دارد.

 کابین مدرن و پیشرفته

در داخل کابین، فولکس واگن پاسات پرو به سه نمایشگر مجهز شده که عبارتند از: یک صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۰.۳ اینچی، یک نمایشگر مرکزی ۱۵ اینچی و یک نمایشگر سوم ۱۱.۶ اینچیِ مخصوص سرنشین کناری. مکمل عملکرد این نمایشگرها سیستم هدآپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده است. صندلی‌های این خودرو به صورت برقی تنظیم می‌شوند و قابلیت گرمایش، سرمایش و ماساژور را برای سرنشینان جلو و عقب دارند. نورپردازی داخلی با ۳۰ رنگ مختلف، سیستم خوشبوکننده کابین، سیستم صوتی هارمن کاردن با ۱۶ بلندگو و سیستم پیشرفته کمک راننده (ADAS)  از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر پاسات پرو هستند. جالب اینکه این سیستم کمکی توسط شرکت DJI – تولیدکننده معروف انواع پهپاد – توسعه پیدا کرده است.

مشخصات فنی فولکس واگن پرو (ماگوتان)

فولکس واگن پاسات پرو به یک موتور ۲ لیتری توربو شارژ TSI با ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. نیروی این موتور از طریق گیربکس ۷ سرعته DSG به سمت چرخ‌ها ارسال می‌شود. ممکن است در آینده این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری TSI نیز به فروش برسد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir