درست در زمانی که فکر میکردیم قرار نیست با نوآوری خاصی از شرکت منصوری روبرو شویم، این تیونر آلمانی با محصول جدید خود، مخاطبان را متعجب کرده است.
مشخصات ظاهری آئودی RS7 منصوری
این نمونه خاص از آئودی RS7 اسپرتبک، بیش از آن که از نظر ظاهری جلب توجه کند، در بخش مشخصات فنی قابل توجه است. حتی طراحی جلوپنجره و رینگهای مشکی این خودرو بدون تغییر باقی مانده و سپر جلو هم از نمونههای OEM یا لوازم جانبی اصلی بوده که با جزئیات فیبرکربن همراه شده است. جزئیات فیبرکربن روی گلگیرهای جلو، رکابهای جانبی و روکش آینهها، تزئین لبه رنگ و کالیپرهای ترمز با رنگ نارنجی به همراه دیفیوزر عقب و دو باله (یکی روی صندوق و دیگری بالای شیشه عقب)، از دیگر تغییرات ظاهری این نمونه به شمار میآید.
در نمای عقب از لوگوهای آئودی و RS7 خبری نیست و تنها میتوان نام P1050 و البته چهار خروجی اگزوز را مشاهده کرد.
مشخصات کابین آئودی RS 7 منصوری
با ورود به فضای کابین این آئودی خاص، تقریبا هیچ رنگ دیگری به جز نارنجی قابل مشاهده نیست. بخشی از داشبورد با رنگ مشکی براق و قسمت میانی کنسول هم با تریم فلزی تزئین شده است. علاوهبراین باید به نشان Mansory در نقاط مختلف کابین و همچنین نقطههای نورانی روی پوشش داخلی سقف اشاره کرد.
مشخصات فنی آئودی RS7 منصوری
بنابر اعلام منصوری، خروجی پیشرانه این آئودی RS7 اسپرتبک به 1035 اسببخار قدرت (1050 PS) و 1.200 نیوتنمتر گشتاور رسیده است. پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ این خودرو در حالت استاندارد، 621 اسببخار قدرت و 850 نیوتنمتر گشتاور را از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به سامانه چهار چرخ محرک کواترو انتقال میدهد.
شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب 3.3 ثانیه و 100 کیلومتر برساعت و مصرف سوخت متوسط و آلایندگی کربن آن هم 16.4 لیتر در صد کیلومتر و 390 گرم بر کیلومتر اعلام شده است.
از ارقام عملکرد منصوری P1050 اطلاعی نداریم، اما به نظر میرسد شتاب صفر تا صد این خودرو حداقل یک ثانیه سریعتر باشد.
همچون سایر پروژههای منصوری، قیمت P1050 هم اعلام نشده است نسخه استاندارد این خودرو با مدل 2025 در ایالات متحده با قیمت پایه 128,600 دلار به فروش میرسد. مالکان نسل دوم آئودی RS7 اسپرتبک در صورت تمایل به اعمال تغییر بر خودرویشان میتوانند با این تیونر آلمانی تماس بگیرند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source