Wp Header Logo 454.png

تمام افرادی که به تازگی وارد دنیای بازاریابی شده اند با اصطلاح محتوای سئو شده آشنایی نسبی دارند. آگاهی کامل و دقیق از این محتوا ها باعث می شود حضور آنلاین برند ها بهبود یابد. خدمات سئو، بهینه سازی وب سایت را برای کسب رتبه بالا تر در نتایج جستجو تعریف می کند. محتوا قسمت مهمی از وبسایت است که برای کسب رتبه بهتر باید بهینه شود. محتوای سئو شده برای موتور های جستجو ترافیک بیشتری را به سمت سایت جذب می کند و رتبه آن را در SERP ها بهبود می بخشد. در ادامه این نوشته می کوشیم درمورد تولید محتوای متنی سئو شده مطالبی را ذکر کنیم.

محتوای متنی سئو شده چه نوع محتوایی است؟

تولید محتوای متنی سئو شده

محتوای سئو شده به آن دسته از محتوای وب سایت گفته می شود که با هدف بالا تر بردن رتبه سایت و افزایش ترافیک ارگانیک تولید می شود. هدف دیگر این نوع محتوا این است که یک عده مخاطب تعریف شده را جذب و حفظ کند. همچنین تعامل با آن ها را بهبود بخشد. با تولید محتوای سئو شده می توان آگاهی از برند و ترافیک وب سایت را بیشتر کرد. محتوای سئو شده ای که با دقت و کیفیت بالا تولید شده باشد، تجربه کاربری مثبتی را رقم می زند و برند را قابل اعتماد تر از پیش نشان می دهد. تمام این موارد به بهبود رتبه بندی موتور های جستجو منجر می شوند.

انواع محتوای متنی سئو شده کدام اند؟

پست های وبلاگ پست هایی هستند که مطالب آموزنده ای را درمورد کسب و کار به خصوص به مخاطب ارائه می دهند. با خواندن این پست ها مخاطبان علاوه بر افزایش اطلاعات درمورد موضوع خاص، با برند آشنا می شوند. همچنین این برند را با اعتبار و قدرت بیشتری به دیگران معرفی می کنند.

  • صفحات معرفی محصول

در این صفحات وب یک محصول یا خدمت با ویژگی ها، مشخصات و فرایند تولید با جزئیات تمام توضیح و شرح داده می شود.

هدف از ایجاد صفحات لندینگ این است که بازدید کنندگان را به سرنخ یا مشتری تبدیل کنند.

صفحات لندینگ

  • صفحات دسته بندی محصول

این صفحات بخشی از سیستمی هستند که به اصطلاح به آن سیستم ناوبری وب سایت گفته می شود. کاربران با این سیستم می توانند در بین دسته بندی های مختلف بر اساس علاقه و ترجیحات خود به جستجوی آنچه می خواهند بپردازند.

  • مقالات طولانی

موضوعات طولانی تر، علمی تر، عمقی تر و پیچیده تر در قالب مقالات طولانی به خوانندگان عرضه می شوند. در این نوع مقالات مطالبی ذکر می شوند که نمی توان آن ها را در قالب های کوتاه تر گنجاند. تعداد کلمات این مقالات و تولید محتوای متنی سئو شده به بیش از 1500 کلمه می رسد.

اهمیت تولید محتوای متنی سئو شده در چیست؟

حال که با انواع گوناگون محتوای متنی سئو شده آشنا شدید، بهتر است مزایای آن را نیز بدانید.

  • تاثیر در رتبه بندی موتور های جستجو

موتور های جستجو هنگام رتبه بندی سایت ها عوامل گوناگونی را در نظر می گیرند. این عوامل را می توان به عوامل درون صفحه از قبیل کیفیت محتوا، تگ های عنوان و متاتگ ها و عوامل خارج صفحه از جمله بک لینک ها دسته بندی کرد. علاوه بر این موارد استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با پرس و جوی مخاطبان باعث می شود مخاطب با جستجوی کلمه مورد نظر خود و کلیک بر وبسایت، رتبه آن را بالا تر ببرد.

  • بهبود دسترسی آنلاین

در تمام مطالعاتی که از سال 2006 انجام شده، نشان داده شده است که 50 تا 60 درصد کلیک ها را 3 نتیجه جستجوی برتر گوگل دریافت می کنند. هنگامی که وب سایتی در صفحه 1 نتیجه جستجوی گوگل ظاهر می شود، احتمال اینکه توسط مردم بیشتری کشف شود و مشتریان بالقوه بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند، بیشتر است. طبق نظرسنجی های صورت گرفته زمانی که افراد نتوانند آنچه را که جستجو می کنند در صفحه 1 پیدا کنند، تنها 43 درصد امکان دارد که به صفحه 2 بروند. این بررسی نشان می دهد که بیشتر آنان تلاش می کنند نحوه جستجوی خود را تغییر دهند. اینجا است که اهمیت تولید محتوای متنی سئو شده مشخص می شود.

بهبود دسترسی آنلاین

  • افزایش ترافیک ارگانیک

همان گونه که پیشتر نیز اشاره کردیم، در صورتی که سایتی رتبه های بالا تری کسب کند، افراد بیشتری بر آن کلیک می کنند و بیشتر دیده می شود. نتیجه ای که از این افزایش بازدید حاصل می شود، افزایش ترافیک ارگانیک خواهد بود. علاوه بر این کاربران زیادی از تولید محتوای متنی سئو شده استقبال می کنند؛ زیرا با خواندن این محتوا ها پاسخ های ارزشمند و آموزنده ای درمورد سوالات خود می یابند.

جمع بندی

افزایش ترافیک ارگانیک، بهبود دسترسی آنلاین، تاثیر در رتبه بندی موتور های جستجو و مزایای دیگر در نتیجه تولید محتوای متنی سئو شده حاصل می شود. در این نوشته برای راهنمایی بیشتر انواع این نوع محتوا ها را با جزئیات مورد بررسی قرار دادیم. همچنین سعی کردیم محتوای سئو شده را به صورت دقیق معرفی کنیم.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir