به گزارش صنعت ماشین،

 آرین دیزل به عنوان یکی از پرتیراژ ترین خودروسازان بخش کار و تجاری کشور، با محصولات شک موتو در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد حاضر شد.

آرین دیزل در سال گذشته با تولید نزدیک به ۳ هزار دستگاه انواع خودرو کار و تجاری از شکموتو و جک توانست ۲۴ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد.

این شرکت با توجه به این موضوع از همان آغاز عرضه محصولات این برند ، توسعه خدمات پس از فروش خود را نیز به طور جدی در دستورکار قرار داد.

در همین راستا هم زمان با تکمیل سبد محصولات خود ، با تاکید ویژه بر خدمات پس از فروش تلاش کرد تا ضمن عرضه خودروهای جدید و به روز ، آرامش مشتریان خود را نیز فراهم کند.

آرین دیزل به همین منظور توسعه نمایندگی ها و عاملیت های خود را نیز بر اساس استانداردهای جدید پیش برد.  در حال حاضر این شرکت  نزدیک به ۴۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کل کشور دارد .آرین دیزل توانسته است با پراکندگی مناسب این نمایندگی ها خدمات مناسبی به دارندگان محصولاتش ارائه کند.

اما آرین دیزل در این مدت فقط به توسعه سبد محصول و نمایندگی ها اکتفا نکرده است و برنامه های دیگری نیز در راستای افزایش سطح خدمات پس از فروش و پاسخ دهی به نیاز مصرف کنندگانش در نظر گرفته است.

تجهیز خودروهای امداد آرین دیزل را هم می توان یکی از برنامه های این شرکت برای بالابردن سطح خدمات دهی به شمار آورد.

این شرکت با تجهیزخودروهای امداد خود،نوع و سطح تازه ای خدمات رسانی به محصولات جک و شکموتو را آغاز کرده است. به نظر می رسد فاز جدید برنامه های آرین دیزل می تواند در رسیدن به هدف کسب سهام ۳۰ درصدی بازار نقش موثری ایفا کند.

کامیون باری جفت محور شک موتو X5000L

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

این کامیون با پیشرانه ۱۰.۸ لیتری توان تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۰۸۰ نیوتن متری دارد؛ گیربکس کامیون کمپرسی جفت محور شک موتو X۵۰۰۰ L از مدل Fast MT با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب است.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

تعلیق جلوی این کامیون از نوع تعلیق فنری مولتی لیف با ضربه گیر با تعلیق عقب نیز از نوع سیستم تعلیق فنری چند لنگه با نوار تعادل عقب است.

کشنده تک محور شک موتو X5000

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

قلب تپنده کشنده شک‌موتو X5000 موتور دیزلی ISZ۵۲۰ کامینز است که یکی از پیشرفته‌ترین و قوی‌ترین موتورهای دیزلی در دنیا به شمار می‌رود. این موتور ۶ سیلندر خطی با حجم ۱۳ لیتر، توان خروجی ۵۲۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن متر تولید می‌کند. همچنین این موتور بر اساس استاندارد آلایندگی یورو ۵ طراحی شده است که باعث کاهش چشمگیر آلایندگی آن در مقایسه با موتورهای قدیمی می‌شود.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

گیربکس این کشنده از نوع اتوماتیک FAST F۱۶JZ۲۴ با ۱۶ دنده برای حرکت به جلو و ۲ دنده برای حرکت به عقب است. سیستم هوشمند تعویض دنده در این گیربکس باعث عملکرد روان و بهینه می‌شود. تعداد دنده‌های جلو بالا باعث مصرف بهینه سوخت در سرعت‌های مختلف می‌شود. دو دنده عقب نیز برای مانوردهی آسان در مناطق دشوار مفید است.

کامیونت شک موتو X5000D میکسر

کامیون شک موتو X5000D  که در کاربری به بازار عرضه می شود یک محصول ۶×۴ با موتور کامینز است. فضای بار این کامیون حجمی معادل ۱۷ متر مکعب داشته که  کاملا مناسب حمل بارهای سنگین و حجیم با چگالی بالاست. نکته جالب تجهیز این کامیون به تایرهای آفرودی بوده که نشان از این دارد که آرین دیزل این کامیون ۱۰ چرخ شک موتو X۵۰۰۰D را برای کاربری های معدنی و خارج از جاده ای نیز مناسب می داند.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

این کامیون از موتور ۱۰.۸ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل کامینز با کد ISM۴۵۰SE بهره گرفته که قادر به تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۰۸۰ نیوتن متر گشتاور است که  نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس دنده ای FAST با ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب به چرخ ها منتقل می شود.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

شک موتو X5000D  فضای باری به حجم 17 متر مکعب دارد که از این حیث، صرف نظر از بعد جرمی، برای حمل کالاهای حجیم بسیار مناسب و کاربردی است. شایان ذکر است که نسخه میکسر این کامیون نیز از ویژگی هایی نظیر دریچه شوت، استفاده از لایه محافظ برای برخی قطعات به جهت افزایش طول عمر آن ها، کنتور آب به جهت سنجش میزان آب ورودی و کاور فاصله بین شاسی و دیگ میکسر بهره می برد.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

اندازه این کامیون در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 7550 میلی متر، 2550 میلی متر و 3270 میلی متر و فاصله بین محور جلو تا اولین محور عقب، 3770 میلی متر است. باید یادآور شد که آرین دیزل کامیون شک موتو X5000D  را با تجهیز به لاستیک های گل درشت، برای استفاده در معدن و محیط های خارج جاده مناسب سازی کرده است. کمپرسی X5000D آرین دیزل قادر به شیب روی طولی با حداکثر شیب 30 درصدی است. حداکثر ظرفیت بار اکسل جلوی این کمپرسی، 9.5 تن و حداکثر ظرفیت باربری هر یک از اکسل های عقب 16 تن  ظرفیت باری ناخالص آن نیز 26 تن اعلام شده است.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

کمپرسی ده چرخ آرین دیزل، با امکاناتی نظیر سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، ریتاردر گیربکس، ترمز موتور، دوربین 360 درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تعلیق هیدرولیکی برای کابین، کروز کنترل، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان،  شیشه بالابرهای برقی، صندلی بادی راننده، گرمکن صندلی راننده، آینه های جانبی برقی، گرمکن آینه ها، مخازن باد آلومینیومی، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و بخاری درجا به بازار عرضه خواهد شد.

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

آرین دیزل با 3 محصول شک موتو در نمایشگاه مشهد حضور یافت +تصاویر

 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir