نمایشگاه خودرو مشهد (18)

صنعت ماشین: آرین پارس موتور با چندین نسخه از لاماری ایما، بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد 1403 شرکت کرد.

به گزارش صنعت ماشین،

آرین پارس موتور در کنار شرکت‌های خصوصی دیگر نظیر کرمان موتور و راسا موتور خاورمیانه در نمایشگاه خودرو حضور پیدا کرد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند این شرکت در این رویداد چندین نسخه از کراس اوور لاماری ایما و محصولات وارداتی خود را به نمایش گذاشت.

آرین موتور خودروی لاماری ایما کمپر را به غرفه خود آورده بود. لاماری ایما کمپر نسخه‌ای از این شاسی بلند برای طبیعت‌گردی است که کاور سبز رنگ بدنه آن توجه را به خود جلب می‌کند. این نسخه تجهیزاتی مثل وافل برد، رینگ‌ها و لاستیک‌های آفرودی، سایه‌بان و چراغ ال‌ای‌دی دارد.

کمبود امکانات به‌عنوان یکی از نقاط ضعف لاماری ایما مطرح می‌شد، اما آرین پارس موتور با ارائه لاماری ایما ایکس به‌عنوان نسخه فول آپشن آن قصد دارد این شاسی بلند را از این نظر هم به سطح بالاتری برساند. نسخه ایکس هرچند در زمینه طراحی نمای بیرونی تفاوت قابل توجهی نسبت به قبل ندارد، از امکاناتی جدید نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، سنسور جلو، رادار تغییر لاین حرکت، رادار تصادف از جلو، سردکن و قابلیت ماساژ صندلی راننده، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو، نورپردازی داخلی و تنظیم برقی صندوق عقب برخوردار است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir