نمایشگاه خودرو مشهد (19)

صنعت ماشین: آرین پارس موتور با چندین نسخه از لاماری ایما، خودروهای وارداتی میتسوبیشی و ماشین‌های سنگین به نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ آمد.

به گزارش صنعت ماشین،

آرین پارس موتور با چندین نسخه از لاماری ایما، خودروهای وارداتی میتسوبیشی و ماشین‌های سنگین به نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ آمد.

آرین پارس موتور در کنار شرکت‌های خصوصی دیگر نظیر کرمان موتور و راسا موتور خاورمیانه در نمایشگاه خودرو حضور پیدا کرد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند این شرکت در این رویداد چندین نسخه از کراس اوور لاماری ایما و محصولات وارداتی خود از میتسوبیشی را به نمایش گذاشت.

انواع نسخه‌های لاماری ایما در نمایشگاه خودرو مشهد آمد +تصاویر

بعد از این‌که لاماری ایما با استقبال مواجه شد و بین شناخته‌شده‌ترین کراس اوورهای چینی جدید بازار ایران جا گرفت، آرین پارس موتور تصمیم گرفت چندین نسخه دیگر از آن با امکانات و مشخصات فنی متفاوت را روانه بازار کند تا از پتانسیل این خودرو نهایت استفاده را ببرد. لاماری ایما در اصل نسخه ریبرندشده فورتینگ تی۵ ایوو از خودروساز چینی مطرح دانگ فنگ است.

انواع نسخه‌های لاماری ایما در نمایشگاه خودرو مشهد آمد +تصاویر

آرین پارس موتور در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۳ نسخه‌های هیبرید و برقی لاماری ایما را در معرض دید عموم قرار داد که البته پیش‌تر به‌صورت رسمی معرفی شده بودند.

لاماری ایما هیبرید به یک موتور بنزین‌سوز ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم بنزین یا به‌اختصار جی‌دی‌آی و یک موتور الکتریکی مجهز است. موتور بنزین‌سوز می‌تواند ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و موتور برقی توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

انواع نسخه‌های لاماری ایما در نمایشگاه خودرو مشهد آمد +تصاویر

لاماری ایما برقی برای تامین قوای محرکه از پیشرانه‌ای تمام برقی با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. تامین انرژی این پیشرانه بر عهده یک باتری پک ۸۵.۹ کیلووات ساعتی قرار دارد که با یک بار شارژ کامل آن می‌توان مسافت ۶۳۰ کیلومتر را طی کرد. در ضمن، شارژ این باتری با برق خانگی حدود ۱۵ ساعت زمان می‌برد.

انواع نسخه‌های لاماری ایما در نمایشگاه خودرو مشهد آمد +تصاویر

source

viraje.ir

توسط viraje.ir