Wp Header Logo 1029.png


منتشر شده در 03 مهر 1403 ساعت 10:30


شرایط فروش هونگچی برقی

بدلیل عدم استقبال از خودرو هونگچی برقی EQM5 در بازار ایران، این محصول به صورت اقساطی و بدون محدودیت از سوی بهمن موتور عرضه خواهد شد.

شرایط ثبت نام اعتباری محصول HONGQI-EQM5 با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان حائز شرایط به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

شرایط فروش :

فروش قسطی هونگچی برقی EQM5

مشخصات فنی و ویدیو تست و بررسی

این خودرو دارای یک پیشرانه برقی است که می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیرو را به چرخ های جلو منتقل کند. هونگچی E-QM5 قادر است تا با یکبار شارژ مسافتی در حدود ۴۳۰ کیلومتر را پیمایش کند که عدد قابل قبولی برای این خودرو به حساب می آید.

از جمله امکانات هونگچی برقی EQM5 می توان به؛ ۶ کیسه هوا (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای) ، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سر بالایی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنجی، نورپردازی داخلی، سامانه پایش باد تایر ها و… اشاره کرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir