صنعت ماشین: آرین دیزل امکان تست درایو شک موتو X5000 را در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد فراهم کرد. این رویداد قرار است از 28 الی 31 شهریور ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان علاقه مندان به دنیای خودرو باشد.

به گزارش صنعت ماشین،

 شرکت آرین دیزل امکان تست درایو شک موتو X5000 را در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد فراهم کرد. این رویداد قرار است از 28 الی 31 شهریور ماه 1403 در نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان علاقه مندان به دنیای خودرو باشد. 

آرین دیزل علاوه بر نمایش محصولات خود این امکان را برای مشتریان و بازدیدکنندگان فراهم آورده است که در محوطه بیرونی کشنده شک موتو X5000 این شرکت را با رانندگی در مکان در نظر گرفته شده مورد بررسی قرار دهند. امکانی که تاکنون یا انجام نشده یا اگر هم شده بشدت محدود بوده است.

بررسی خودروهای سنگین پیش از خرید برای رانندگان ایرانی تاکنون وجود نداشته اما آرین دیزل با این اقدام خود گام نوینی در این راه برداشته است.

کشنده شاکمن X5000 یا شک موتو X5000، یکی از تولیدات شرکت آرین دیزل است که با همکاری گروه خودروسازی شاکمن طراحی و ساخته شده است. این کشنده تک محور، در مشخصات فنی و طراحی ظاهری خود با سایر کشنده‌های موجود در بازار ایران تفاوت‌های قابل توجهی دارد و عرضه آن به بازار، تجربه جدیدی را برای رانندگان خودروهای سنگین و شرکت‌های باربری فراهم کرده است. 

کشنده شک موتو X5000 با داشتن موتور 520 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2460 نیوتن متر، در مقایسه با کشنده‌های با بازه قیمت مشابه، قدرت بیشتری دارد. مدل موتور این کشنده، ISZ520 Cummins است که از یک فناوری جدید استفاده می‌کند و این باعث شده است که تمامی خودروسازان برتر جهان از این موتور با عملکرد بالا استفاده کنند. موتور این کامیون از نوع دیزل ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ است و با خنک کننده آب کار می‌کند. این موتور قدرتمند سبب شده که کامیون شک موتو با بار سنگین، به راحتی از جاده‌های کوهستانی عبور کند. به دلیل قدرت و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، انتظار می‌رود که کامیون شاکمن به جایگاه مهمی در صنعت حمل و نقل دست یابد و در مدت کوتاهی، طرفداران زیادی را در میان کامیون‌داران به خود اختصاص دهد.

آرین دیزل در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از 28 شهریور ماه به مدت 4 روز، سبد گسترده محصولاتش را در معرض دید عموم بازدیدکنندگان این نمایشگاه معتبر قرار خواهد داد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir