Wp Header Logo 1168.png

به گزارش مجله ماشین، برند دانگ فنگ فورثینگ در ۲۶ سپتامبر از دانگ فنگ Xinghai S7، یک سدان/هاچبک برقی رونمایی کرد. سه نسخه با برد ۵۵۵ کیلومتر در دسترس هستند. قیمت‌ها از ۱۱۹،۸۰۰ تا ۱۳۹،۸۰۰ یوان (۱۷،۱۰۰ – ۱۹،۹۵۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود. نسخه‌ها عبارت‌اند از:

  • نسخه سبک: ۱۱۹،۸۰۰ یوان (۱۷،۱۰۰ دلار آمریکا)
  • نسخه لذت: ۱۲۹،۸۰۰ یوان (۱۸،۵۰۰ دلار آمریکا)
  • نسخه لوکس: ۱۳۹،۸۰۰ یوان (۱۹،۹۵۰ دلار آمریکا)

این قیمت‌ها بسیار شبیه به قیمت‌های ایکس‌‌پنگ مونا M03 است. علاوه بر این، هر دو خودرو با سبک‌های لیفتبک خود مرز بین هاچبک و سدان را محو می‌کنند. در آستانه رونمایی Mona M03، ادعا شد که این خودرو کمترین مقاومت باد را در بین تمام هاچبک‌های تولید انبوه با ۰٫۱۹۴ دارد، که اکنون به نظر می‌رسد توسط دانگ فنگ Xinghai S7 شکست خورده است که ضریب کشش ۰٫۱۹۱ را ادعا می‌کند. این به طور ظاهری پایین‌تر از سطح یک گلوله است و همچنین به S7 کمترین رقم برای یک خودروی تولید انبوه را می‌دهد.

دانگ فنگ Xinghai S7
کابین دانگ فنگ Xinghai S7

طراحی دانگ فنگ Xinghai S7

دانگ فنگ فورثینگ Xinghai S7 دارای ابعاد ۴۹۳۵، ۱۹۱۵، ۱۴۹۵ میلی‌متر (طول/عرض/ارتفاع) است و فاصله بین دو محور آن ۲۹۱۵ میلی‌متر است. در جلو، خودرو دارای یک جلوپنجره بسته است. گروه چراغ‌های جلوی آن کاملاً با خانواده خودروهای فورثینگ مطابقت دارد و شبیه شکل عدد ۷ به نظر می‌رسد. بدیهی است که تعدادی از ویژگی‌های طراحی برای کاهش ضریب کشش استفاده می‌شود، مانند دستگیره‌های مخفی درها و پوشش‌های چرخ‌های کم‌کشش. این خودرو با چرخ‌های ۱۹ یا ۲۰ اینچی در دسترس است.

از ستون B، خط سقف به صورت تقریباً کوپه مانند شروع به خم شدن به پایین می‌کند. خریداران می‌توانند از پنج رنگ برای S7 انتخاب کنند: آبی دود و باران، سبز موج آبی، سفید ابر، قرمز ابر قرمز و سیاه تیره.

در عقب، درب عقب به یک دم اردک ختم می‌شود و به طور استاندارد دارای یک سیستم برقی است. با وجود اینکه یک خودروی قابل توجهی بزرگتر از Xpeng Mona M03 است، ظرفیت صندوق عقب در واقع با ۵۴۱ لیتر در مقابل ۶۲۱ لیتر برای Xpeng، بسیار کمتر است. با خواباندن صندلی‌ها، این ظرفیت تا ۱۳۰۳ لیتر قابل افزایش است. همچنین یک frunk وجود دارد.

دانگ فنگ Xinghai S7
دانگ فنگ Xinghai S7

داخل دانگ فنگ Xinghai S7

در داخل، می‌توان آن را به رنگ مشکی یا سفید، یا همانطور که به طور رسمی نامیده می‌شوند، سفید شرقی و سیاه غروب آسمان مشخص کرد. در جلو، خودرو دارای یک صفحه نمایش اطلاعاتی ۱۵٫۶ اینچی و یک نمایشگر ابزار ۸٫۸ اینچی است. سیستم اطلاعات و سرگرمی روی سیستم Xinghai OS اجرا می‌شود که گفته می‌شود از حرکات و دستورات صوتی مداوم پشتیبانی می‌کند. همچنین ۴G و یک هات اسپات Wi-Fi را ارائه می‌دهد.

به طور استاندارد، این خودرو با صندلی‌های چرم مصنوعی با عملکرد گرمایش عرضه می‌شود. مدل‌های با بالاترین مشخصات یک سیستم صوتی ۱۲ بلندگو دریافت می‌کنند. با این حال، مسافران صندلی عقب چیز کمی در زمینه راحتی به دست می‌آورند. علاوه بر این، صندلی‌های عقب دارای یک تکیه‌گاه غیرقابل تنظیم هستند که برخی ادعا می‌کنند ناراحت‌کننده است.

مشخصات فنی دانگ فنگ Xinghai S7

قدرت از یک موتور برقی ۱۶۰ کیلووات در محور عقب تامین می‌شود. با ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور، خودرو را در ۶٫۶۷ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب می‌دهد. یک بسته باتری فسفات آهن لیتیوم ۵۶٫۸ کیلووات ساعت به موتور تغذیه می‌کند. همانطور که قبلاً ذکر شد، این به خودرو برد CLTC ۵۵۵ کیلومتر می‌دهد. گزارش شده است که در آینده یک نسخه EREV نیز وجود خواهد داشت.

این خودرو مجهز به یک سیستم کمک رانندگی پایه است که از دوربین‌ها، سنسورهای اولتراسونیک و رادارهای میلی‌متری استفاده می‌کند. این سیستم می‌تواند از عملکردهایی مانند کروز کنترل تطبیقی تمام سرعت، کمک حفظ مسیر و مرکز مسیر پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که دانگ فنگ در سال ۲۰۲۳ برند فورثینگ را در IAA مونیخ به نمایش گذاشت.

گالری تصاویر دانگ فنگ Xinghai S7

source

viraje.ir

توسط viraje.ir