Wp Header Logo 271.png


منتشر شده در 16 مهر 1403 ساعت 10:24

میتسوبیشی اکلیپس کراس

بر اساس برنامه های جدید شرکت واردکننده محصولات میتسوبیشی، یک ژاپنی دو دیفرانسیل و فول آپشن قرار است به زودی به بازار کشور بیاید.

شرکت آرین موتور به عنوان واردکننده رسمی و قدیمی محصولات میتسوبیشی در ایران قرار است به زودی یک ژاپنی دو دیفرانسیل و فول آپشن را به بازار بیاورد. میتسوبیشی اکلیپس کراس محصولی است که قرار است با نمونه فیس لیفت و آخرین مدل به ایران بیاید. کراس اووری کامپکت و ژاپنی که پیش از ممنوعیت واردات قرار بود در ایران عرضه شود ااما حالا پس از گذشت چندین سال قرار است آخرین مدل از آن بصورت دو دیفرانسیل و فول آپشن به بازار بیاید. اکلیپس کراس در واقع یاد و خاطره مدل کامپکت و اسپرت این نشان را زنده می کند و در بازار ژاپن، استرالیا و آمریکای شمالی محصولی استراتژیک برای میتسوبیشی به حساب می آید. این خودرو در سبد محصولات میتسوبیشی پایین تر از اوتلندر قرار می گیرد و طبیعتا از آن ارزان تر خواهد بود.

میتسوبیشی اکلیپس کراس فول آپشن

مشخصات فنی و امکانات

زیر کاپوت این ژاپنی دو دیفرانسیل و فول آپشن یک پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ چهار سیلندر قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT نسل جدید به تمام چرخ ها منتقل می شود و قابلیت تعویض ۸ دنده شبیه سازی شده را هم بصورت دستی در این جعبه دنده داریم. قابلیت تمام چرخ محرک یا AWD در این کراس اوور باعث می شود هندلینگ و کشش خوبی را در این خودرو شاهد باشیم و با این مشخصات اکلیپس کراس جدید به یکی از جذاب ترین وارداتی ها بدل می شود.

کابین میتسوبیشی اکلیپس کراس

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کراس اوور قرار است در یکی از فول ترین تیپ هایش به بازار کشور اضافه شود و در این خودرو امکاناتی نظیر ۷ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، هدآپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک دو کاناله، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سانروف پانورامیک، ورود بدون کلیدف استارت دکمه ای و… را می بینیم. همین باعث می شود در بازار وارداتی های کم آپشن، این کراس اوور به انتخابی جذاب و منطقی تبدیل شود.

تلاش خودرو ایرانیان به عنوان نمایندگی رسمی آرین موتور در محصولات وارداتی و مونتاژی با کد ۱۰۰۳ ارائه دهنده محصولات این شرکت به مشتریان است. متقاضیان محصولات جدید میتسوبیشی در ایران می توانند با مراجعه به نمایندگی های تلاش خودرو ایرانیان، ضمن بازدید از محصولات میتسوبیشی، مشاوره خرید محصولات وارداتی را دریافت کنند.

نمایندگی تهران در منطقه سعادت آباد ۰۲۱۷۹۱۱۲

نمایندگی تبریز : ولیعصر، تقاطع ایرداکی بسمت فلکه بارنج، روبروی اداره پست ۰۴۱۸۲۸۶۸۶۸۶ – داخلی ۲۲۰ و ۲۲۱

source

viraje.ir

توسط viraje.ir