Wp Header Logo 278.png

به گزارش پرشین خودرو، بنابر جدیدترین بخشنامه شرکت BM CARS، پیش ثبت‌نام پنج خودرو وارداتی این شرکت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۶ مهرماه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه جاری در جریان خواهد بود.

براساس این بخشنامه، پیش ثبت‌نام خودروهای وارداتی تنها از طریق سایت اینترنتی https://bahman.iranecar.com/bmcars انجام می‌شود.

چه خودروهایی امکان پیش ثبت‌نام دارد؟

خودرو بستیون T۷۷ در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی با تریم داخلی مشکی یا قهوه‌ای بژ و مدل ۲۰۲۳ که به رینگ ۱۹ اینچی مجهز است با موعد تحویل ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل قرارداد، اولین خودرو در لیست اعلام شده شرکت ‌BM CARS است.

خودرو کوراندو ۲WD به عنوان دومین خودرو در لیست اعلام شده با رنگ مشکی و خاکستری و تریم داخلی مشکی و خاکستری و مدل ۲۰۲۳ و رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، قابل سفارش است.

سومین خودرو در لیست، خودرو کوراندو AWD با رنگ آبی و تریم مشکی است که با مدل ۲۰۲۳ و رینگ ۱۸ اینچی به خریداران عرضه می‌شود.

خودروهاوال H۶-HEV در سه رنگ خاکستری، خاکستری متالیک و مشکی با تریم دو رنگ قهوه‌ای-مشکی یا مشکی-قرمز و مدل ۲۰۲۴ پیش روی متقاضیان قرار دارد. هاوال H۶ به رینگ ۱۹ اینچی مجهز است.

آخرین خودرو در لیست پیش ثبت‌نام شرکت BM CARS نیز خودرو هونگچی H۵ است. هونگچی H۵ در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری با تریم دو رنگ عرضه می‌شود. دو تریم قهوه‌ای-مشکی یا قرمز-مشکی با مدل ۲۰۲۴ و رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، امکان ثبت سفارش دارد.

نکته حائز اهمیت در طرح پیش ثبت‌نام شرکت BM CARS این است که زمان تحویل خودروها، ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده توسط متقاضی تعیین شده است.

نکته دیگر نیز به سود انصراف و جریمه تاخیر بازمی‌گردد. سود مشارکت به متقاضیان شرکت در این طرح تعلق نمی‌گیرد اما سود انصراف سالیانه ۱۷.۵ درصدی و جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵ درصدی به متقاضیان خودرو، اختصاص داده می‌شود.

جدول پیش ثبت نام خودروهای وارداتی گروه بهمن

گارانتی خودروهای وارداتی شرکت BM CARS

خودروی BESTUNE T۷۷ دارای گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد و همچنین دارای ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان مطابق با سرویس‌های دوره ای مندرج در دفترچه راهنمای مشتریان است.

خودرو کوراندو در هر دو نسخه نیز دارای گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است.

 خودروی HAVAL H۶-HEV با گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر به خریدارن تحویل داده می‌شود.

خودروی HONGQI H۵ نیز دارای گارانتی ۳ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر است.

نکات مهم در طرح پیش ثبت‌نام ۵ خودرو وارداتی شرکت BM CARS

۱- قیمت محصولات فوق برای منتخبین حائز شرایط پس از مجاز شدن متقاضی از سوی شرکت و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد شد.

۲- فرایندهای این مرحله از عرضه در دو مرحله خواهد بود:

 مرحله اول: فرآیند پیش ثبت‌نام و ثبت درخواست متقاضیان و انجام صحت سنجی اطلاعات ثبت شده توسط متقاضیان و استعلام از سازمان های مربوطه

 مرحله دوم: فراخوان متقاضیان توسط شرکت به منظور واریز وجه و انعقاد قرارداد صورت می پذیرد و در این مرحله با توجه به محدودیت در تعداد عرضه هر یک از متقاضیان فراخوان شده که زودتر نسبت به واریز وجه اقدام نمایند در اولویت تخصیص قرار خواهند گرفت.

محدودیت‌های طرح پیش ثبت‌نام خودروهای وارداتی

متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان خودرو خریداری کرده باشند، نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

حداقل سن متقاضیان این طرح ۱۸ سال است.

 متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت‌نام ندارند مگر آنکه عمر خودرو موضوع پلاک ایشان بیش از ۵ سال باشد.

متقاضیان لیست انتظار خودروسازان که در نوبت فراخوان هستند، مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

در این روش عرضه هر کدملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است.

 ثبت‌نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

پیش ثبت‌نام خودروهای وارداتی تنها از طریق سایت اینترنتی https://bahman.iranecar.com/bmcars انجام می‌شود.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت BM CARS به آدرس https://bmcars.online/ مراجعه کنند.

برای دریافت بخشنامه پیش ثبت نام خودروهای گروه بهمن اینجا کلیک کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir