Wp Header Logo.png


منتشر شده در 16 مهر 1403 ساعت 18:25


سدان هیبرید آمیتیس خودرو

شرکت آمیتیس خودرو یکی از شرکت هایی است که سدان نیسان سیلفی هیبریدی را وارد بازار کشور کرده و این خودرو را با خود به نمایشگاه تبریز آورده است.

نیسان سیلفی یکی از سدان های مطرح شرکت نیسان است که در بازار های جهانی در نسخه های تمام بنزینی و هیبریدی، عرضه می شود. نخستین نسل نیسان سیلفی طی سال ۲۰۰۰ به عنوان جایگزین مدل پولسار وارد خط تولید شرکت نیسان شد. نسل چهارم این خودرو نیز محصول سال ۲۰۱۹ است و نسخه فیس لیفت آن مدتی است که در بازار های جهانی حضور پیدا کرده است. همانطور که می دانید شرکت آمیتیس خودرو یکی از شرکت های وارد کننده نیسان سیلفی e-power به بازار ایران است و این شرکت نیسان سیلفی را در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش در آورده است.

در ادامه می خواهیم نگاهی کوتاه به این سدان هیبرید آمیتیس خودرو بیاندازیم.

مشخصات فنی

نیسان سیلفی برای به حرکت درآوردن خود به یک موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۲ سوپاپ مجهز است که توان خروجی خیلی بالایی ندارد و در اصل وظیفه شارژ باتری های را بر عهده دارد. تامین‌کننده اصلی نیرو محرکه این خودرو یک موتور الکتریکی به قدرت ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است که می‌تواند محور چرخ‌های جلو را به کمک یک سیستم انتقال قدرت کاهنده E-CVT به محور جلو انتقال دهد.

مشخصات فنی نیسان سیلفی

مصرف سوخت نیسان سدان هیبرید آمیتیس خودرو نیز چندان زیاد نیست و مصرف سوخت میانگین آن حدودا ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

طراحی کلی و امکانات سدان هیبریدی آمیتیس خودرو

استایل نیسان سیلفی آمیتیس خودرو بیشتر از آنکه به یک خودرو خانوادگی شباهت داشته باشد، با محصولات اسپرت و جوان‌پسند تطابق دارد. فرم کشیده بدنه خودرو در کنار حجم پردازی‌هایی که روی دماغه، نمای جانبی و قسمت عقب آن صورت گرفته است، استایلی کاملاً ورزیده و دلنشین به این ماشین نسبتاً اقتصادی و خانوادگی بخشیده است. 

نوع طراحی داخلی این ماشین ژاپنی نیز به نوبه خود زیبا، متناسب و کاربردی احساس می‌شود. طرح داشبورد با چاشنی اسپرت، مقابل کاربر خودنمایی می‌کند و علاوه بر نمایشگر دیجیتال مالتی مدیا، کلیدهای کنترل فیزیکی نیز روی کنسول میانی داشبورد دیده می‌شوند که صحنه زیبا و دلنشین تر را برای کابین این خودرو به وجود می‌آورند.

امکانات نیسان سیلفی

سدان هیبرید آمیتیس خودرو با اینکه در بحث آپشن و امکانات جزو نمونه های فول آپشن نیست اما امکانات بسیار خوب و کاربردی را در خود جای داده است که می تواند برای مصرف کنندگان جذاب باشد. از جمله امکانات این خودرو می توان به؛

شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور پردازی کابین، استارت دکمه ای، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، صندلی برقی راننده، ترمز پارک برقی، اتوهلد – فناوری LED چراغ ها، دوربین ثبت وقایع، دوربین دنده عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است که بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز در روزهای سه شنبه تا جمعه ۲۰ مهر، از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقه مندان به صنعت خودرو می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir