Wp Header Logo 404.png
ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

گروه خودروسازی مایان به تازگی گردهمایی مشتریان خود را همزمان با ۲۸ امین سال تاسیس خود برگزار کرد و در این دورهمی خودرویی از ورود این گروه به بحث خودروهای متصل خبر داد.

گروه خودروسازی مایان که احتمالا نام آن را با محصولاتی مثل دیما می شناسید، روز گذشته گردهمایی با حضور مشتریان خود و اصحاب رسانه و به مناسبت ۲۸ امین سالگرد تاسیس این مجموعه ترتیب داد. در این گردهمایی در مورد محصولات این گروه و اهداف آن در آینده صحبت شد که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

ورود مایان به حوزه کانکتت کارز connected cars

بر اساس اعلام گروه مایان، این گروه خودروسازی با همکاری همراه اول به صورت جدی به بحث خودروهای متصل ورود می کند. بحث خودروهای متصل یا همان کانکتد کارز در چهار سطح راننده، مدیر لجستیک، شرکتی و حاکمیتی توسط این شرکت پیش می رود. البته هنوز جزئیات زیادی از این طرح مشخص نیست اما طرحی که با مشارکت همراه اول پیش می رود باید نتایج جالبی داشته باشد. دقت داشته باشید بحث خودروهای متصل در خودروهای کار و تجاری یک موضوع مدرن و بسیار کاربردی است که به راننده و شرکت لجستیک این امکان را می دهد که به صورت برخط به تمام اطلاعات فنی خودرو، بار، مسیر و … دسترسی داشته باشند.توسعه این تکنولوژی در خودروهای کار و تجاری می تواند راندمان خروجی حمل را به میزان قابل توجهی بالا ببرد و در سیاست گذاری های شرکت های فعال در این حوزه تاثیر گذار باشد.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

ناگفته نماند که فرآیند توسعه خودروهای متصل در گروه خودروسازی مایان آغاز شده است. در گردهمایی با مشتریان بزرگ این شرکت اطلاعات اولیه در مورد این پروژه داده شد و بعدا طی مراسمی رونمایی رسمی از این موضوع توسط مایان و همراه اول صورت خواهد گرفت.

آشنایی بیشتر با مایان

گروه خودروسازی مایان که حالا بیست و هفتمین سال آغاز فعالیت خود را در حوزه خودروهای کار و تجاری جشن می گیرد، حالا یک هولدینگ بزرگ است که حدود ۳۰ همت گردش مالی دارد و شرکت های ویرا دیزل، مارال تریلر، مایان موتور صنعت، مایان دیزل و دیما دیزل زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ به حساب می آیند. این هلدینگ یکی از کار و تجاری ساز های بزرگ کشور به حساب می آید و در بحث تریلی و کاربری سازی هم سهم خوبی از بازار کشور را دارا است. شرکت های بزرگ بسیاری با این هلدینگ برای بحث لجستیک همکاری دارند و مایان نقش برجسته ای را در بحث لجستیک کشور ایفا می کند.

ورود گروه خودروسازی مایان به حوزه خودروهای متصل

دیما دیزل ؛ بازوی تولید مایان

دیما دیزل به عنوان بازوی تولیدی گروه خودروسازی مایان از همان بدو ورود به این حوزه توانست توجهات را به خود معطوف کند. محصولات این شرکت بالاترین رده کیفی را از ISQI کسب کرده اند و در ۳۶ ماه گذشته رتبه اول جدول کیفی به دیما اختصاص داشته است. در حال حاضر دیما دیزل محصولاتی نظیر کشنده، کامیونت ۶ تن و کامیونت ۹ تن را در سبد محصولات خود دارد و به زودی کامیون کمپرسی ۱۹ تن این نشان وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر سهم دیما از بازار ۱۰ تا ۱۵ درصد است و این مجموعه برنامه دارد تا به زودی به سهم ۲۰ درصدی از بازار کار و تجاری کشور برسد. البته مدیران مایان تاکید دارند که کیفیت اولیوت اول در تولید محصولات است و هیچگاه کمیت فدای کیفیت نخواهد شد. دیما دیزل در حال حاضر ۲۲ نماینده در سرتاسر ایران و تقریبا در تمام استان های کشور دارد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir