Wp Header Logo 566.png
چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

چری اخیراً از دستیابی به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو از ابتدای تاسیس تاکنون خبر داده است. مدلی که با خروج از خط تولید سبب ثبت این رکورد شده، یک دستگاه سدان هیبریدی شارژی فالوین  A9است. شاید بدانید این خودرو به عنوان پرچمدار جدید برند فالوین معرفی شده و بر اساس پلتفرمE0X  توسعه یافته است.

مشخصات فنی چری فالوین A9

چری فالوین A9 به پیشرانه هیبریدی موسوم بهKunpeng C-DM  مجهز شده است. قلب اصلی این پیشرانه را یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ با توانایی تولید ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن ‌متر گشتاور تشکیل می‌دهد. این موتور با یک برقی که ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد، همکاری می‌کند. انتقال نیرو هم از طریق گیربکس تک سرعته DHT انجام می‌شود.

چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

با اتکا به این پیشرانه فالوین A9 شتاب صفر تا صدی برابر با ۴.۹ ثانیه دارد. این سدان پرچمدار در حالت تمام الکتریکی تا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را طی می‌کند. در صورت پر بودن باک و شارژ کامل باتری نیز امکان پیمایش مسافتی در حدود ۱۴۰۰ کیلومتر وجود خواهد داشت.

چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

طراحی بیرونی

چری فالوین A9 دارای طراحی چراغ‌های جلو و عقب به صورت یکپارچه است. نوشته AWD در پایین درب‌های جلو نشان می‌دهد که هر چهار چرخ در این خودرو محرک هستند. تزئینات کرومی در بخش‌های مختلف بدنه همچون حاشیه شیشه‌ها، دماغه، سپر عقب و رکاب‌ها دیده می‌شود و خروجی اگزوز نیز به صورت مخفی طراحی شده است.

چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

در نمای جانبی، چری فالوین A9 به دستگیره‌های هم‌سطح با بدنه تجهیز شده و رینگ‌های چند پره‌ای آن طراحی زیبایی دارند. در پشت این رینگها ترمزهای ۶ پیستونه جا خوش کرده‌اند. این خودرو همچنین به تعداد زیادی سنسور برای ارائه قابلیت‌های کمک رانندگی پیشرفته، از جمله حافظه پارک و هدایت خودکار در سرعت‌های بالا، مجهز است.

چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد

طراحی داخلی و امکانات

در فضای داخلی، از ترکیب رنگ‌های بژ و قهوه‌ای استفاده شده و تعداد دکمه‌های فیزیکی به حداقل رسیده، چرا که بیشتر امکانات از طریق صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مرکزی قابل کنترل هستند. در پشت فرمان هم یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات لازم را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جالب اینکه دریچه‌های سیستم تهویه در این خودرو به روی کنسول میانی منتقل شده‌اند. در زیر این دریچه‌ها، شارژرهای بی‌سیم تلفن همراه و دو جالیوانی بزرگ به چشم می‌خورد. صندلی‌های موسوم به جاذبه صفر، ۱۰ کیسه هوای ایمنی به همراه ایربگ‌ های جانبی، سیستم هداپ دیسپلی، سانروف چند تکه، سیستم صوتی با ۲۳ بلندگو، نورپردازی داخلی، شیشه‌های مقاوم در برابر نفوذ صدا و دریچه‌های اختصاصی سیستم تهویه برای سرنشینان عقب، از جمله امکانات چری فالوین A9 هستند.

نوشته چری به رکورد تولید ۱۵ میلیون خودرو دست پیدا کرد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir