به گزارش پرشین خودرو، اردلان حسینی، با بیان این مطلب و با اشاره به اینترنتی شدن فرآیند پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی و تمامی نمایندگیهای سایپا در سراسر کشور، اظهار داشت: افزایش پذیرش و ترخیص خودرو در تعمیرگاه های مرکزی در سال جاری در حالی اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته روزهای کاری کمتری داشتیم و با برنامهریزیهای صورت گرفته در صدد هستیم ظرفیت پذیرش اینترنتی را تا پایان سال جاری به ۸۵ درصد برسانیم.
وی همچنین به افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات تعمیرگاه های مرکزی اشاره کرد و افزود: در حوزه رضایت مشتری، بنا بر ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از میانگین ۷۸۰ در سال گذشته، به عدد ۷۹۱ تا پایان شهریورماه سال جاری رسیدهایم که بیانگر افزایش کیفیت خدمات در این حوزه است.
مدیرعامل سایپایدک افزود: در تعمیرگاه های مرکزی نیز میانگین تعداد خودروهای متوقف روزانه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۶۸ دستگاه بوده است که در سال ۱۴۰۳ به تعداد ۴۷ دستگاه کاهش پیدا کرده است.
در ارزیابی وزارت صمت از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.
یادآور می شود مشتریان گروه خودروسازی سایپا میتوانند برای سهولت در پذیرش خودرو و دریافت نوبت در تعمیرگاه های مرکزی و همچنین تمامی نمایندگیهای مجاز سایپا در سراسر کشور، با مراجعه به سایت سایپایدک به نشانی www.saipayadak.org و انتخاب گزینه نوبت دهی اینترنتی، نسبت به دریافت نوبت پذیرش خودرو اقدام کنند.
source