به گزارش پرشین خودرو، شرکت مدیران خودرو از بدو معرفی برند فونیکس سعی کرده است علاوه بر عرضه محصولات متنوع، با کیفیت و دارای فن آوری های به روز، در ارائه خدمات به مشتریان نیز متمایز باشد و تجربه متفاوتی را برای آنها خلق کند. برگزاری رقابت سنجش مهارت کارشناسان فروش نیز در راستای دستیابی به این هدف بوده است.
تجربه مشتریان از مواجهه با برند فونیکس از نخستین لحظات حضور آنها در نمایندگی های این برند آغاز می شود و نحوه خوش آمد گویی، ارائه اطلاعات فنی صحیح و پاسخگویی به سوالات بر شکل گیری تصور مثبتی از برند در ذهن ایشان تاثیرگذار است و کارشناسان فروش نقش پررنگی در این خصوص ایفا می کنند. از همین رو لازم است در کنار برگزاری مستمر دوره های آموزشی و ارتقای دانش کارشناسان فروش، مهارت آنها نیز در فضایی مشابه به آنچه در واقعیت و در نمایشگاه های فروش برند فونیکس رخ می دهد مورد ارزیابی قرار گیرد.
سنجش مهارت کارشناسان فروش برند فونیکس در دو مرحله انجام شد. در مرحله نخست که با حضور ۹۵ کارشناس فروش از سراسر کشور و به صورت آنلاین برگزار شد ۲۰ کارشناس برتر شناسایی و برای شرکت از آنها دعوت به عمل آمد.
مرحله دوم در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ و در دو بخش برگزار شد. در بخش نخست مهارت کارشناسان در معرفی محصولات بر اساس استانداردهای برند فونیکس در قالب آزمون عملی سنجیده شد. با توجه اهمیت فراهم کردن شرایط تجربه رانندگی خودروهای فونیکس برای مشتریان و تاثیر به سزای این موضوع در تصمیم گیری آنها، توانایی کارشناسان در اجرای فرایند تست درایو به صورت عملی ارزیابی شد.
در پایان دو مرحله، نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند و جوایز ارزنده ای دریافت کردند:
نفر اول: اردشیر عشقی از نمایندگی کد ۳۶۶
نفر دوم: مهرداد ساقندیان – نمایندگی ۴۰۱
نفر سوم: مهرشاد صفا – نمایندگی ۴۴۲
با توجه به اعلام مدیران ارشد برند فونیکس، این آزمون در سال های آینده در بخش های متنوع تر و با حضور تعداد بیشتری از کارشناسان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.
source