Wp Header Logo 923.png

b l  (2) copy.webp

این جلسه با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت نامی خودرو پیشرو با محوریت اهمیت خدمات پس از فروش مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان، در روز دوشنبه ۷ آبان ماه سال ۱۴۰۳ در ساختمان مرکزی سایپا یدک برگزار گردید که در ابتدا با صحبت‌های جناب آقای دکتر سرمدی، معاونت خدمات پس از فروش سایپا یدک شروع و در ادامه جناب آقای دکتر اردلان حسینی، مدیرعامل محترم شرکت سایپا یدک، با اشاره به این مهم، جلب رضایتمندی خریداران خودرو را جزو اولویت های گروه خودروسازی سایپا دانسته و بیان داشتند کیفیت خودروهای تویوتا و میزان رضایتمندی و استقبال مشتریان از این برند، در کشور بسیار زیاد بوده و ارائه خدمات پس از فروش متمایز برای این خودروها، یکی از اولویت‌های مهم دیگر برای شرکت سایپا یدک می باشد. وی در این باره به بحث‌های کارشناسی و همکاری های انجام شده فیمابین شرکت سایپا یدک و شرکت نامی خودرو پیشرو اشاره کرده و عنوان نمودند که برای اولین بار، محصولی به مشتریان ارائه خواهیم نمود که ۵ سال گارانتی ارائه خدمات پس از فروش خواهد داشت.

b l  (2) copy.webp

در پایان، آقای دکتر حسینی با بیان این موضوع که نحوه و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، وجه تمایز شرکت‌های رقیب وارد کننده خودرو در کشور می باشد، اعلام نمودند این دو شرکت می بایست رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده تا با همکاری هم و در کنار هم این اقدام اثرگذار را به بهترین نحو ممکن، اجرا نمایند.

در ادامه این جلسه، جناب آقای مهندس هادی سرهنگی، مدیرعامل محترم شرکت نامی خودرو پیشرو، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد شرکت سایپا یدک، با اشاره به تلاش بی‌وقفه تیم نامی خودرو پیشرو، در جهت تحقق هرچه بهتر توافقات صورت گرفته بین دو شرکت، در قالب پروتکل تعیین شده، به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، توضیحات مربوطه را ارائه نمودند.

b l  (2) copy.webp

ایشان افزودند با توجه به ویژگی‌های مشتریانی که خودروهای برند تویوتا را انتخاب می نمایند، یکی از رسالت‌ها و اهداف اصلی، ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان “بهترین خدمات در هر شهر (Best Service In Town) ، بوده و علاوه‌ بر گارانتی ۵ ساله و ۱۵۰ هزار کیلومتری برای خودروها، خدمات ویژه تری برای این ایشان در نظر گرفته شده است.

این خدمات ویژه که تحت عنوانPlatinum Warranty  به مشتریان ارائه می شود، شامل مواردی چون کارشناسی رایگان خودروها در زمان تصمیم مشتری برای فروش خودرو، امداد خودرو و سایر خدماتی که تضمین کننده کیفیت خدمات در این بازه زمانی ۵ ساله می باشد، می گردد.

b l  (2) copy.webp

ایشان در پایان ضمن تشکر مجدد از همراهی تیم سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپا یدک)، نسبت به ماحصل مطلوب این همکاری برای هر دو مجموعه، افزایش سطح تعاملات آتی و جلب رضایتمندی مشتریان ابراز امیدواری نمودند.

b l  (2) copy.webp

source

viraje.ir

توسط viraje.ir