Wp Header Logo 548.png
برند جدید AUDI

آئودی هفته گذشته با رونمایی از برند جدید AUDI، طرفداران خود را سردرگم کرد. در حالی که معرفی برندهای جدید در سال‌های اخیر بسیار رایج شده، اقدام آئودی در استفاده از نامی مشابه اما لوگویی متفاوت، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.

چرا آئودی به این استراتژی متفاوت روی آورده است؟

رالف برند ستاتر، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شاخه چینی گروه فولکس ‌واگن، به این پرسش پاسخ داده است. او در پستی در لینکدین گفته: «این برند جدید با لوگوی AUDI و طراحی پیشرو، ۱۰۰ درصد از DNA آئودی برخوردار است و مشتریانی را هدف قرار می‌دهد که تا پیش از این با برند چهار حلقه‌ای آئودی به آن‌ها دسترسی نداشتیم. این اقدام، آورده خوبی به سبد محصولات ما در چین خواهد داشت. ما برنامه بزرگی داریم، نگران نباشید.»

برند AUDI

علاوه بر این، برندستاتر افزوده که بازار چین متفاوت از سایر نقاط جهان است و خواسته‌های مشتریان چینی با دیگران متفاوت است. این تغییرات به آئودی امکان می‌دهد تا به مشتریان جدیدی دست یابد و در بازاری که با سرعت رشد می‌کند، جایگاه خود را ارتقا دهد.

مشتریان هدف و برند AUDI

برند AUDI با همکاری گروه سایک و با هدف جذب مشتریان جوان و علاقه‌مند به فناوری و محصولات دیجیتال در بازار چین معرفی شده است. این برند جدید، مدل‌هایی با طراحی کاملاً متفاوت از مدل‌های سنتی آئودی را عرضه خواهد کرد. مدل مفهومی AUDI E که چند روز قبل معرفی شد، بدنه‌ای شبیه به خودروهای استیشن دارد و در کابین از نمایشگرهای دیجیتال متعدد و کنترل‌های ساده بهره می‌برد. این مدل از نظر طراحی، کاملاً از محصولات فعلی آئودی متمایز است و به عنوان یک محصول منحصربه‌فرد در بازار چین عرضه خواهد شد.

مشتریان برند جدید AUDI

برنامه آینده و پلتفرم پیشرفته دیجیتالی

محصولات برند AUDI بر روی پلتفرم پیشرفته دیجیتالی که با همکاری SAIC توسعه یافته، ساخته می‌شوند. آئودی قصد دارد سه مدل جدید از برند AUDI را اواسط سال ۲۰۲۵ در چین معرفی کند و در حال حاضر، برنامه‌ای برای عرضه این خودروها در دیگر کشورها ندارد. آقای برند ستاتر ابراز اطمینان کرده است که AUDI و آئودی با وجود شباهت در نام، می‌توانند به صورت مسالمت‌آمیز در کنار هم فعالیت کنند و به نیازهای گروه‌های مختلف از مشتریان پاسخ دهند.

با توجه به صحبت‌های آقای برند ستاتر می‌توان نتیجه گرفت که این اقدام آئودی و طراحی متفاوت آن نشان‌دهنده تلاشی است در راستای همگام‌سازی با نیازهای بازار چین و تمرکز بر تجربه‌ای نوین و پیشرو برای مشتریان جوان.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir