Wp Header Logo 674.png

وارداتی جدید سایپا یا همان چانگان CS15 یکی از محصولات جدیدی است که قرار است توسط سایپا بصورت وارداتی عرضه شود.

از همان ابتدای شروع واردات خودرو همواره از واردات خودرو های اقتصادی صحبت می شد و شرکت های مختلفی در این زمینه تلاش کردند، به همین منظور سایپا به سراغ شریک تجاری خود رفته و برای اولین بار چانگان CS15 را به عنوان یک کراس اوور کامپکت اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش در آورده است. وارداتی جدید سایپا برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در بازار های جهانی عرضه شده و تاکنون نسخه هایی از این خودرو نظیر؛ CS15EV،CS15 E-PRO ، وارد بازار های جهانی شده است.

وارداتی جدید سایپا به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد

طراحی بدنه و کابین وارداتی جدید سایپا

چانگان CS15 در بخش طراحی ظاهری، طراحی بسیار ساده و مینیمال دارد و از پیچیدگی های طراحی به دور است اما سادگی طراحی این خودرو باعث نشده که شاهد طراحی خوب و قابل قبولی نباشیم. بهره مندی وارداتی جدید سایپا از اِلمان هایی نظیر خطوط موازی در بخش جلو پنجره و تریم دورنگ در بخش عقب این خودرو باعث شده است تا طراحی این خودرو کمی از سادگی خارج شود.

وارداتی جدید سایپا به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد

بر خلاف طراحی ظاهری چانگان CS15 ، سبک طراحی داخل کابین این خودرو، طراحی به نسبت شلوغ تر و بروزتری بوده و همانند رقبا این خودرو است. با اینکه به لحاظ متریال به کار رفته در داخل کابین این خودرو، شاهد متریال عجیب و غریبی نیستیم اما به لطف دکوراتیو مناسب، کابین این خودرو جلوه بسیار خوبی را به نمایش می گذارد.

مشخصات فنی

وارداتی جدید سایپا دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که می تواند نهایت قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۵نیوتن متر را تولید و از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل کند. چانگان CS15 در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد. این نوع سیستم تعلیق سیستم تعلیق بروزی نیست اما با توجه به اقتصادی بودن این خودرو در بازار های جهانی توقع  زیادی از آن نمی رود. چانگان CS15 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۹ لیتر است که عدد بسیار مناسبی برای این خودرو به حساب می آید.

وارداتی جدید سایپا به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد

امکانات ایمنی و رفاهی

با توجه به اقتصادی  بودن چانگان CS15 نمی توان انتظار آپشن و امکانات زیادی را از این خودرو داشت اما این خودرو امکانات قابل قبولی را در اختیار سر نشینان قرار می دهد. امکاناتی نظیر؛ ۲ کیسه هوا، آنتن کوسه ای، سنسور نور، چراغ های روشنایی روز، روف رک، کلید های کنترلی روی فرمان، ایزوفیکس، سیستم پایش فشار باد تایر ها، نمایشگر ۷ اینچی سیستم مالتی مدیا، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی و… از جمله امکانات چانگان CS15 به حساب می آید.

وارداتی جدید سایپا به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد

در حال حاضر چانگان CS15 در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش در آمده و در معرض دید عموم قرار گرفته است. این نمایشگاه از ۲۳ آبان ماه آغاز به کار کرده و تا ۲۶ آبان ادامه می یابد و علاقه مندان به این حوزه می توانند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از آن بازدید کنند.

نوشته وارداتی جدید سایپا به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir