#image_title

در آخرین گزارش‌ها، میتسوبیشی قصد دارد نسل جدید اوتلندر را روی یک پلتفرم داخلی توسعه دهد. این خبر در حالی به دست ما رسیده است که فقط چند هفته پیش، لغو مذاکرات ادغام هوندا و نیسان و انتقاد های مکرر از یکسان شدن محصولات این دو شرکت منتشر شده است. همچنین در آن زمان، مشکلات مالی نیسان تنها چالش پیش روی اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی اعلام شده بود.

درگفتگو با یک کارشناس بازار، بر اساس گزارش اتو نیوز میتسوبیشی با طرح آفرودی جدید خود به نام «اوتلندر تریل ادیشن» در سال جاری به cạnh بیرونی خود افزوده است و امید دارد که با مصوب تغییراتی در اوتلندر جدید تا حدودی وضعیت خود را بهبود بخشد. تغییرات جدید این کراس اوور پرطرفدار شامل نسخه‌های هیبریدی و مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) و ارائه دوباره یک همراه آفرودی اوتلندر با برچسب جدید «اوتلندر تریل ادیشن» تا اواخر سال جاری می باشد. همچنین می توان گفت این تغییرات نیز زیربنای مسیر استقلال این برند ژاپنی از نیسان ایکس تریل (روگ) محسوب می شود.

از آنجایی که میتسوبیشی از پلتفرم مشترک با نیسان سود می برد این اقدام می تواند خطایی باشد که آن را از شرکت ژاپنی جدا می کند.

ینی اوتلندر این برند خواهد بود یا بقای نیسان در آینده همانند میتسوبیشی و تلاش برای بقا در بازار آمریکا ترسیم می شود و برای بقای خود در این بازار باید تغییرات قابل توجهی برپایه تغییر PRODUCTS چه چه باشد.

همچنین باید یادآور شد که جدایی میتسوبیشی از نیسان، آینده این خودروساز ژاپنی را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و این ارتباط آن را با تعاقب ناکامی در شراکت با هوندا می گرداند و این خبر باعث سردرگمی.manager انهای خودروساز ژاپنی ایجاد شده است.