Wp Header Logo 941.png

گروه چری در نمایشگاه شانگهای در بهار 2023، از یک برند جدید به نام جیکو رونمایی کرد.

پس از عرضه جیکو J7 در روسیه از ماه سپتامبر، اکنون نوبت به مدل بزرگتر J8 رسیده است، تا از فرصت عدم حضور برندهای جهانی در بازار روسیه استفاده کند. بنابر اعلام رسانه­‌های روسی، جیکو J8 از اوایل 2024 به روسیه وارد خواهد شد.

طراحی جیکو J8

جیکو J8 درواقع نسخه تغییریافته از چری تیگو 9 است، اما در J8 با حذف قاب جلوپنجره، چراغ‌های جلو به این بخش متصل شده است. سایر ویژگی‌ها شامل زیل سقفی، دستگیره مخفی­‌شونده درها و چراغ‌های پیوسته عقب همچنان در جای خود قرار دارد.

Jaecoo J8 جیکو جی 8

ابعاد بدنه چری تیگو 9 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.82، 1.93، 1.699 و 2.82 متر اعلام شده است، که به نظر نمی­‌رسد تفاوتی با جیکو J8 داشته باشد.

کابین و امکانات جیکو J8

فعلا تصویری از کابین جیکو J8 منتشر نشده است، اما می‌­توان اطمینان داشت که با طرحی مشابه با تیگو 9 مواجه باشیم، که دو نمایشگر 12.3 اینچی را به همراه دارد.

البته نماینده جیکو در روسیه از عرضه چند تریم مختلف برای J8 خبر داده است، که مواردی شامل روکش چرم ناپا، نورپردازی داخلی در 256 رنگ و چندین سامانه دستیار راننده را به همراه خواهد داشت.

Jaecoo J8 جیکو جی 8

مشخصات فنی جیکو J8

جیکو J8 در چین با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ عرضه شده است، که 261 اسب‌­بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌­دهد، اما احتمال دارد که در بازار روسیه خروجی پیشرانه به 249 اسب‌­بخار کاهش یابد.

این مجموعه به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل شده است، اما در آینده جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک و همچنین سامانه هیبرید C-DM نیز در دسترس قرار می­‌گیرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir