#image_title

مدیر عامل سایپا دکل، در آخرین گرداگرد ساعت تعطیلات نوروزی خطاب به مسافران موفق در اظهاراتی به بی‌بی‌سی‌پارس می‌گوید: به‌دنبال رشد نرخ سفر‌های مسافران زمستان گذشته، گروه سایپا در سال جاری نیز در صدد است شبکه‌ای از خدمات پس از فروش خود را تا حدی که مسافران بتوانند برای تمامی نیازهایشان یکپارچه از خدمات ما استفاده کنند، گسترده‌تر کند. این مدیر عامل، علاوه بر اماده کردن شبکه خدمات پس از فروش، اعلام داشته است که به‌دنبال ساماندهی خدمات میان بهتراع نظارتی، ملاحظه نظام از نظرات مشتریان از طریق اپلیکیشن‌های تعامل با مشتریان است.