مدیر قطعات برند لاماری: تامین قطعات محصولات جدید آرین پارس موتور، یک ماه پیش از عرضه خودرو
گروه آرین و برند لاماری در سالهای فعالیت خود در حوزه تامین قطعات، رویکردی دقیق و با حساسیت را در پیش گرفتهاند و توانستهاند نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند. این روند در سال آینده با افزایش تولید و تنوع محصولات ادامه خواهد یافت و مدیر قطعات این برند تاکید کرده است
گروه آرین و برند لاماری در سالهای فعالیت خود در حوزه تامین قطعات، رویکردی دقیق و با حساسیت را در پیش گرفتهاند و توانستهاند نیاز مشتریان را در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند. این روند در سال آینده با افزایش تولید و تنوع محصولات ادامه خواهد یافت و مدیر قطعات این برند تاکید کرده است که قطعات یدکی پیش از عرضه محصولات جدید در شبکه نمایندگی توزیع خواهد شد.
در این راستا، مهرداد حاجیقربانی، مدیر قطعات برند لاماری، با اشاره به اینکه گروه آرین به حوزه قطعات یدکی به عنوان یک کسب و کار نگاه نمیکند، اظهار کرد: سیاست ما افزایش سطح رضایتمندی مشتریان از تامین قطعات یدکی است. تمرکز ما بر این است که سطح دسترسی مشتریان به قطعات یدکی را بالا ببریم؛ این مورد هم در بحث قیمتگذاری و هم در سایر حوزهها مورد توجه قرار میگیرد.
وی افزود: در سال ۱۴۰۳، به ضریب دسترسی ۸۸ درصدی در حوزه تامین قطعات یدکی لاماری دست پیدا کردیم و امیدواریم این روند را در سال آینده نیز بهبود دهیم. مشتریان هنگام مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش، کمتر با این موضوع مواجه میشوند که باید قطعه را سفارش دهند. نمایندگان ما موظف هستند قطعات پرمصرفی را که روزانه و هفتگی استفاده میکنند، حتماً در انبارهای خود داشته باشند.
حاجیقربانی ادامه داد: با گسترش فضای انبار قطعات یدکی گروه آرین به ۱۲ هزار متر و انعقاد قراردادهای اختصاصی با شرکتهای حمل، کاهش زمان ارسال قطعه به شبکه را رقم زدیم. تلاش میکنیم حداکثر تا ۲۴ ساعت قطعه به دست نماینده برسد. حتی ممکن است در زمان کمتری هم این اتفاق بیفتد و برنامهریزی کردهایم که ناوگان را در سال آینده توسعه دهیم و تلاش میکنیم که طی سال آینده ضریب ارسال کالا برای شهرهای دور از مرکز را از 72 ساعت به 48 ساعت کاهش دهیم.
مدیر قطعات لاماری در خصوص نصب آپشنهای خودرو این برند توسط آرین پارس موتور، خاطرنشان کرد: اولین شرکتی بودیم که با همکاری سایر بخشهای شرکت، فروش آپشنهای خودرو را در طرحهای فروش ایجاد کردیم و طبق آخرین گزارشها، 30 درصد از مشتریانی که در آخرین طرحهای فروش شرکت کردهاند، همزمان یک یا چند آپشن موجود را برای نصب روی خودرو خود انتخاب کردهاند.
حاجیقربانی تصریح کرد: در سبد آپشنها، سه قطعه فعال داریم که شامل کیت بدنه، دوربین 360 درجه و کیت درب صندوق برقی است. این کالاها از شرکت مادر تهیه میشود و از نظر کیفی با کالاهای موجود در بازار کاملا متفاوت است. بر همین اساس گارانتی قطعات آپشنال که در طرحهای فروش توسط مشتریان خریداری میشود، مطابق ضوابط گارانتی خودرو تا پایان دوره 5 سال یا 150 هزار کیلومتر در نظر گرفته میشود.
وی در ادامه به برنامههای توسعهای گروه آرین اشاره کرد و گفت: برای سال آینده هدف ما این است که این آپشنها را به 10 مورد برسانیم. قرار است چراغهای الایدی را اضافه کنیم. برخی اقلام تزئینی مثل موکت کف، موکت صندوق به صورت فابریک اضافه خواهد شد. پوششهای محافظ داشبورد و سینی اضافه خواهد شد. رادار جانبی خودرو اضافه خواهد شد که به همراه الایدی در اردیبهشت ماه قابل دسترس خواهد بود.
حاجیقربانی در خصوص روغن موتور اختصاصی این شرکت گفت: «حتی در خصوص روغن موتور، از محصول اختصاصی استفاده میکنیم که برای محصولات ما فرموله شده است. چه در محصول لاماری و چه میتسوبیشی و چه دیگر محصولاتی که سال آینده به مجموعه اضافه خواهند شد، مایعات مصرفی شامل روغنها و سیستم خنککننده از فرمولاسیون خودمان استفاده میکنیم.»
مدیر قطعات برند لاماری در خصوص تامین قطعات محصولات جدید آرین پارس موتور، اظهار کرد: با توجه به برنامه توسعهای آرین در سال آینده تولید خودروهای جدید، تا پایان فروردین ماه، محموله قطعات یدکی خودروهایی که قرار است در تابستان تولید شود، را تامین میکنیم. یعنی قبل از این که یک خودرو به مرحله تولید برسد، براساس استانداردهای شرکت، قطعات یدکی را تامین میکنیم و در دسترس قرار میدهیم. برنامه شرکت این است که یک ماه قبل از توزیع خودروها، این قطعات در شبکه خدمات پس از فروش گروه آرین موجود باشد و زمانی که هر مشتری خودرو خود را تحویل میگیرد، از تامین قطعات اطمینان خاطر داشته باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0