دیدگاه‌ها برای دستور کار جدید ایران خودرو؛ صرف هزینه برای خدمات بهتر به مشتریان بسته هستند

دستور کار جدید ایران خودرو؛ صرف هزینه برای خدمات بهتر به مشتریان

ایران خودرو در جهت جلب رضایت مشتریان خود، تمرکز ویژه‌ای بر روی شبکه خدمات پس از فروش به عنوان نقطه تماس مستقیم با مشتریان دارد. این شرکت در حالی که در تلاش برای عرضه محصولات جدید و بهبود کیفیت تولیدات کنونی است، با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب از محصولات، سعی در افزایش رضایت مشتریان

کد خبر : 78592
تاریخ انتشار : شنبه 19 آوریل 2025 - 22:13
دستور کار جدید ایران خودرو؛ صرف هزینه برای خدمات بهتر به مشتریان

ایران خودرو در جهت جلب رضایت مشتریان خود، تمرکز ویژه‌ای بر روی شبکه خدمات پس از فروش به عنوان نقطه تماس مستقیم با مشتریان دارد. این شرکت در حالی که در تلاش برای عرضه محصولات جدید و بهبود کیفیت تولیدات کنونی است، با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب از محصولات، سعی در افزایش رضایت مشتریان دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.