دیدگاه‌ها برای مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن: مسیر موفقیت و تحول فروش خودروهای تجاری با تایید رضایتمندی مشتریان بسته هستند

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن: مسیر موفقیت و تحول فروش خودروهای تجاری با تایید رضایتمندی مشتریان

گروه بهمن یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه‌های خودروسازی در ایران است که با چشم‌اندازی نوآورانه و استراتژی‌های مشتری‌محور، نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه صنعت خودروهای تجاری و تولیدات ملی ایفا می‌کند. این گروه با تکیه بر تجربه‌های ارزشمند، تخصص فنی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در رقابت‌های داخلی برای

کد خبر : 82239
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 می 2025 - 0:21

گروه بهمن یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه‌های خودروسازی در ایران است که با چشم‌اندازی نوآورانه و استراتژی‌های مشتری‌محور، نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه صنعت خودروهای تجاری و تولیدات ملی ایفا می‌کند. این گروه با تکیه بر تجربه‌های ارزشمند، تخصص فنی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در رقابت‌های داخلی برای خود ایجاد کند.

حضور موفق در بازار خودروهای تجاری و تولید محصولاتی با کیفیت بالا مانند کشنده‌ها، کامیون‌ها، کامیونت‌ها و وانت‌ها، بخشی از دستاوردهای برجسته گروه بهمن در چند سال اخیر است. علاوه بر این، خدمات فروش مطلوب، توجه ویژه به نیازهای مشتریان و به‌کارگیری فرآیندهای بهینه‌سازی در خطوط تولید، از دیگر عواملی هستند که موجب تمایز این برند در بازار رقابتی خودروهای تجاری شده‌اند.

گروه بهمن طی چند سال اخیر در حوزه فروش خودروهای کار و تجاری، رتبه اول را مطابق ارزیابی‌های انجام شده از آن خود کرده است. دلیل استمرار موفقیت مجموعه در کسب رتبه نخست فروش، اقدامات بنیادی و مستمر این گروه است. نگاه «مشتری‌محور» حاکم بر گروه بهمن، نخستین عامل کسب این موفقیت است.

مشتریان خودروهای تجاری از قشر خاصی هستند که به راحتی امتیاز مثبت نمی‌دهند؛ چرا که این افراد متخصص بوده و شناخت دقیقی از خودرو و خدمات دارند. این موفقیت نشان‌دهنده یک رویکرد نهادینه در تمام سطوح سازمان، از مدیران ارشد تا کارشناسان فروش است.

گروه بهمن، ارائه خدمات به مشتریان در حوزه‌های فروش و خدمات پس از فروش را وظیفه خودروساز می‌داند و تلاش کرده است علاوه بر رعایت موارد فوق، گام به فراسوی انتظارات مشتری گذاشته و با قیمت‌گذاری مناسب محصولات، خدمات ویژه‌ای چون سرویس‌های دوره‌ای رایگان، افزایش مدت زمان گارانتی و امداد جاده‌ای ارائه کرده است.

درباره خودروی F38 که با هدف کسب سهم فروش بالا به بازار عرضه شده است، گروه بهمن برنامه‌ای جامع برای موفقیت آن در بازار سال جاری پیش‌بینی کرده است. این خودرو بر مبنای یک پلتفرم جدید و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز طراحی شده و با تجهیزاتی به مراتب بالاتر از محصولات متداول موجود وارد بازار شده است.

در سال 1404، گروه بهمن اهداف کلی برای بازار خودروهای تجاری دارد و افزایش سهم بازار در این حوزه هم در برنامه‌های این گروه قرار دارد. اگر بخواهیم استراتژی کلانی در حوزه خودروهای تجاری داشته باشیم، بدون توجه به شرایط اقتصادی کشور و صنعت حمل و نقل به بیراهه رفته‌ایم. خودروهای تجاری وابستگی شدیدی به شرایط اقتصادی، واردات و صادرات، نوسازی ناوگان فرسوده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.