دیدگاهها برای اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس بسته هستند
اولین کمپین آموزشی اکستریم با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس
در پی رشد بازار خودرو در ایران، برند اکستریم به عنوان پیشگام در ارائه خودروهای لوکس، اقدام به راهاندازی کمپین آموزشی با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس نموده است. این کمپین با عنوان #XTRIMHOWTO از تاریخ ۴ اردیبهشت در صفحه رسمی این برند لوکس خودرویی آغاز شده است. هدف از این کمپین آموزشی، آشنایی
کد خبر : 83799
تاریخ انتشار : سهشنبه 13 می 2025 - 19:07

در پی رشد بازار خودرو در ایران، برند اکستریم به عنوان پیشگام در ارائه خودروهای لوکس، اقدام به راهاندازی کمپین آموزشی با عنوان آگاهی از امکانات خودروهای لوکس نموده است. این کمپین با عنوان #XTRIMHOWTO از تاریخ ۴ اردیبهشت در صفحه رسمی این برند لوکس خودرویی آغاز شده است. هدف از این کمپین آموزشی، آشنایی مشتریان با فناوریها و ویژگیهای پیشرفتهای است که در این خودروها گنجانده شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0