مدیرعامل ب ام و ؛ استراتژی فقط برقی به بن بست رسیده است
مدیرعامل شرکت ب ام و اخیراً اظهار داشته که استراتژی این شرکت در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و برقی، متفاوت از بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان است. وی تاکید کرده که ب ام و به تولید و عرضه طیف متنوعی از خودروها، از جمله بنزینی، دیزلی، هیبریدی، برقی و حتی هیدروژنی ادامه خواهد داد. در

مدیرعامل شرکت ب ام و اخیراً اظهار داشته که استراتژی این شرکت در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و برقی، متفاوت از بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان است. وی تاکید کرده که ب ام و به تولید و عرضه طیف متنوعی از خودروها، از جمله بنزینی، دیزلی، هیبریدی، برقی و حتی هیدروژنی ادامه خواهد داد.
در نشست سالانه اخیر ب ام و در شهر مونیخ، مدیرعامل این شرکت، اولیور زیپسه، اظهار داشت: «ما اهداف جاهطلبانه سیاستمداران را جدی میگیریم، اما به قوانین یک جانبه فنی که انتخابها را محدود میکنند اعتقادی نداریم.»
زیپسه همچنین به تفاوتهای بازارهای اروپایی اشاره کرد و گفت که در برخی کشورها مانند بلژیک، خودروهای برقی و هیبریدی بیش از ۶۰٪ از سهم بازار را به خود اختصاص دادهاند، در حالی که در ایتالیا این رقم تنها ۴٪ است.
مدیرعامل ب ام و تاکید کرد که این شرکت در مسیر درست حرکت میکند و سیاستگذاران نیز در حال تغییر دیدگاه هستند. وی افزود: «در حالی که برخی خودروسازان دیگر در حال بازنگری یا عقبنشینی از استراتژیهای پیشین خود هستند، ما دقیقاً در مسیر درست حرکت میکنیم.»
طبق آمار ارائهشده از سوی ب ام و، در سه ماهه اول سال جاری، خودروهای الکتریکی و هیبریدی این شرکت بیش از ۲۵٪ از فروش را تشکیل دادهاند. ب ام و همچنین قصد دارد نخستین خودروی هیدروژنی تولید انبوه خود را در سال ۲۰۲۸ با همکاری شرکت تویوتا عرضه کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0