یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
پورشه در بازار دوچرخه های الکتریکی حضور دارد و اخیراً از محصولات به‌روز شده خود برای سال ۲۰۲۲ رونمایی کرده است. این دوچرخه‌ها با نام های اسپرت و کراس شناخته می‌شوند. هر دو محصول تازه نفس پورشه از فریم کربنی‌ای سود می‌برند که قرار است ما را به یاد استایل پورشه تایکان بیندازد. در واقع طراحان این خودروساز آلمانی از همین خودروی الکتریکی برای طراحی دوچرخه‌ها الهام گرفته‌اند. لوله‌های تخت نیز توسط استودیو F.A. پورشه طراحی شده‌اند تا نور را به‌صورت کاراتری منعکس کنند.
دوچرخه الکتریکی اسپرت برای جاده طراحی شده و پورشه آن را محصولی ایده آل برای زندگی روزمره می‌خواند. لاستیک‌های جدید کانتیننتال نیز چسبندگی لازم را در مسیرهای ناهموار و شنی فراهم می‌کنند. این دوچرخه از پیشرانه شیمانو EP-8 و باتری ۶۳۰ وات‌ساعتی استفاده می‌کند که بنا به گفته پورشه شتاب گیری قدرتمندی را ارائه خواهد کرد. کالیپر ترمز چهار پیستونه جدید در بخش عقب نیز به کاهش سرعت محصول به‌روز شده پورشه کمک خواهد کرد. با وجود چراغ‌های یکپارچه و کابل‌های ترمز و تعویض دنده پنهان در داخل فریم، دوچرخه الکتریکی پورشه اسپرت طراحی مینیمالیستی و ظریفی را به نمایش می‌گذارد. کانکتور جدید گوشی هوشمند نیز به دوچرخه‌سوار اجازه می‌دهد در زمان سواری به‌طور ایمن گوشی را به دوچرخه وصل کند.
اما دوچرخه الکتریکی پورشه کراس بیشتر برای خارج از جاده طراحی شده و پیشرانه جدید EP-8 آن که توسط شیمانو ساخته می‌شود تجربه سواری طبیعی را فراهم می‌کند و در زمان عبور از تپه‌ها نیز دستیاری قدرتمند خواهد بود. نیروی توقف این دوچرخه توسط دیسک ترمز ماگورا MT تأمین می‌شود و تعویض دنده سریع شیمانو نیز به شما اجازه می‌دهد متناسب با سطح زمین تردد کنید. صندلی نیز به‌صورت هیدرولیکی تنظیم می‌شود تا دوچرخه‌سوار موقعیت ایده آل خود را پیدا کند.
سیستم تعلیق جلو از نوع فاکس ۳۴ با میزان حرکت ۱۲۰ میلی‌متری است. دامپر DPX فاکس فلوت نیز در بخش عقب با میزان بازی ۱۱۰ میلی‌متر وجود دارد که سواری نرمی را صرف‌نظر از میزان ناهمواری مسیر تضمین خواهند کرد. دوچرخه های الکتریکی پورشه در سه سایز فریم عرضه می‌شوند. نسخه‌های کوچک برای افرادی با قد ۱.۵۶ تا ۱.۷ متر، نمونه‌های فریم متوسط برای افرادی با قد ۱.۶۸ تا ۱.۸۲ متر و نهایتاً دوچرخه های الکتریکی فریم بزرگ گزینه‌ای ایده آل برای افرادی با قد ۱.۸ تا ۱.۹۴ متر خواهند بود. وزن دوچرخه اسپرت برابر با ۲۱.۲ کیلوگرم بوده درحالی‌که وزن نسخه کراس به ۲۱.۷ کیلوگرم می‌رسد. قیمت دوچرخه الکتریکی کراس پورشه از ۹۸۰۰ دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای نسخه اسپرت باید ۱۱,۷۵۰ دلار پرداخت کرد.
Amard
۱۱ هزار دلار واس یه دوچرخه چه خبرتونه طرف همین پول میده داچیا ساندرو میخره یا موتورسیکلت میخره نهایت ۲ هزار تا بی ارزه
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
ای برادر
کجایی که دنیای ثروتمندان خارج از دایره فکر من و شماست
عزیز دلی که آپارتمان چند میلیون دلاری خریده، مدل‌های مختلف ماشین در پارکینگش هست
خیلی راحت برای تنوع، دوچرخه پورشه هم می خره
بازیگران و فعالان صنعت سینما تلوزیون، ورشکاران حرفه ای رشته های مختلف
اکثرا چنین شرایطی دارن
———————————————————
هروقت بعضی کالاهای لوکس به نظرتون گران اومد
به یاد بیارید که سالانه بیش از یک میلیون ساعت مچی ساخت سوئیس
با قیمت بیش از ۱۰ هزار دلار به مردم سراسر دنیا فروخته می‌شه
آمار ساعت‌های گران‌تر از ۱۰۰ هزار دلار هم خدا عالمه
——————————————————–
ضمنا پرداخت مبلغی بیش از ۵ هزار دلار برای دوچرخه اصلا عجیب نیست
از دوستان خودم کسی هست که زندگی معمولی داره ولی چندماه پیش حدود ۱۰۰ میلیون تومن دوچرخه خرید
دوچرخه فیبرکربن در ایران تا ۱۵۰ میلیون تومن هم فروش داره
https://tebasia.com/product/merida-bike-mountain-model-ninety-six-9-6000-size-29/
همچنین افرادی که دوچرخه براشون مهم تر از ماشین هست در اروپا وجود دارند
Just toyota
آقای اشتری اگر میشه اخبار پورشه تایکان توربو gt رو پوشش بدین ، خیلی مشتاقم در موردش بیشتر بدونم 🙏🙏
علی جردن
به اون عکس دوچرخه گلی پورشه دیزاین و پورشه ۹۱۱ سیاه می تونم یه ساعت بدون پلک زدن بهش نگاه کنم
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟
source

سئو سایت

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
با افتخار قدرت گرفته از WordPress | Theme: Newsup by Themeansar.

source

توسط viraje