اسکرین‌شات‌های نسخه نینتندو سوییچ Hogwarts Legacy منتشر شدند

Hogwarts Legacy یکی از اولین بازی‌های مهم سال ۲۰۲۳ بود که در ماه فوریه برای کنسول‌های نسل فعلی و پی‌سی منتشر شد و سپس در ماه می برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شد.

به زودی، با انتشار نسخه مورد انتظار نینتندو سوییچ، دروازه‌ها را برای مخاطبان گسترده‌تری باز خواهد کرد و کمتر از یک ماه تا لانچ این پورت، WB Games اولین تصاویر از بازی را منتشر کرده تا نگاهی اجمالی به ظاهر بازی ارائه دهد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knights

در مجموع شش اسکرین‌شات از طریق وب‌سایت رسمی نینتندو و صفحه رسمی فروشگاه اینترنتی بازی به اشتراک گذاشته شده که بخش‌ها و مکان‌های مختلف بازی را نشان می‌دهند.

جای تعجب نیست که فداکاری‌های بصری و فنی زیادی برای اجرای بازی به صورت native روی سخت‌افزار ضعیف‌تر سوییچ انجام شده و مشخصاً باید منتظر ماند و دید که در نهایت چقدر خوب اجرا خواهد شد.

Avalanche Software چندی پیش برای دفتر خود در سالت لیک سیتی به دنبال جذب نیرو بود تا روی یک پروژه جدید کار کنند که طرفداران باور داشتند بازی Hogwarts Legacy 2 است. سپس یکی از کاربران توییتر MyTimeToShineH اعلام کرد که منابع او ساخت دنباله را تایید کرد‌ه‌اند.

Hogwarts Legacy در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. تا ماه می، این بازی بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته بود.

بررسی ویجیاتو از این عنوان را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه کنید و در مطلب دیگری به معرفی بهترین مادهای بازی پرداخته بودیم.


مطلب پیشنهادی:۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاترولدمورت و رفقا
۸ جادوگر تاریک دنیای جادوگری هری پاتر


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط