شرکت نام آشنای Motive Studio GM Patrick Klaus تایید می کند که عنوان تک نفره برخلاف عناوین قبلی استودیو بر روی Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و جدیدترین محصول شرکت EA Motive در مرحله پیش تولید قرار داشته است.

فهرست مطالب

کمپانی EA و استودیو Motive اعلام کردند که در حال کار روی بازی اکشن و ماجراجویی تک نفره با عنوان مرد آهنی هستند که در حال حاضر مراحل پیش تولید بازی در حال سپری شدن بوده است.

در حال حاضر شاید تمام تمرکز تیم سازنده روی ریمیک دد اسپیس بوده باشد اما باید بدانید که انعطاف بالای مرد آهنی میتواند برای زمان زیادی در پروسه تولید قرار گیرد زیرا EA قصد ندارد که در اولین نسخه از بازی ضعیف ظاهر شود هرچند بازی مراحل ابتدایی خود را سپری میکند.

استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 بی تردید میتواند گرافیک و ساختار نوینی را در سبک بازی های امروزی ارائه دهد به ویژه که محصول جدید الکترونیک آرتز که از دید گیمرهای بسیار یک بازی مورد انتظار بوده قرار است با این موتور گرافیکی ساخته شود.

این اولین بازی استودیو Motive است که بر روی Unreal Engine ساخته شده زیرا تمام عناوین قبلی این استودیو نظیر Dead Space، Star Wars Squadrons و Star Wars Battlefront 2 بر اساس موتور Frostbite ساخته شده اند.

منتخب کاربران

source

توسط