شایعه: نینتندو سوییچ ۲ از قابلیت‌های DLSS 3.5 بهره می‌برد

اخیرا شایعات زیادی در مورد نینتندو سوییچ ۲ منتشر شده است، از جمله اینکه با دو ورژن متفاوت عرضه خواهد شد.

جدیدترین اطلاعات از پادکست Nate the Hate منتشر شده که در آن شایعات مختلف را بررسی کرد و همچنین جزئیات جدیدی در مورد سیستم ارائه داد. در انتهای پادکست او ادعا کرد که Nintendo Switch 2 دارای قابلیت Ray Reconstruction خواهد بود.

با ذکر این قابلیت جدید که انویدیا به تازگی برای کارت‌های گرافیک خود منتشر شده، ادعا می‌شود که کنسول جدید نینتندو از DLSS 3.5 و احتمالا نسخه‌های بعدی آن پشتیبانی خواهد کرد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bayonetta 3یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ!
بررسی بازی Bayonetta 3

به گفته انویدیا، قابلیت بازتولید پرتو (Ray Reconstruction) یک گزینه جدید برای توسعه‌دهندگان برای بهبود کیفیت تصویر عناوین ری‌تریسینگ است و اولین بار به عنوان بخشی از DLSS 3.5 ارائه شد.

این یک مدل هوش مصنوعی جدید است که تصاویر رهگیری پرتو با کیفیت بالاتری را برای بازی‌ها و برنامه‌های پرقدرت ری‌تریسینگ ایجاد می‌کند.

در مورد سایر ویژگی‌ها، Nate the Hate گفت نینتندو سوییچ ۲ شامل قابلیت Frame Generation به عنوان بخشی از مجموعه ویژگی‌های سفارشی‌شده نیست. با این حال DLSS 3.5 تضمین می‌کند که یک پلتفرم ماندگار خواهد بود که در سال ۲۰۲۶ منسوخ نخواهد شد.

نینتندو سوییچ

طبق گفته لیکر SoldierDelta، نینتندو سوییچ ۲ یا هر نام دیگری که نام خواهد داشت با دو گزینه SKU عرضه می‌شود. یکی نسخه استاندارد خواهد بود که ظاهرا با قیمت ۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که دیگری یک مدل کاملا دیجیتال خواهد بود و با قیمت کمتر ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

او همچنین ادعا می‌کند که نینتندو در حال حاضر تاریخ انتشار ۲۴ سپتامبر سال آینده (۳ مهر ۱۴۰۳) را هدف قرار داده که با گزارش‌های قبلی مبنی بر عرضه کنسول در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ مطابقت دارد.


مطلب پیشنهادی:سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایلتبدیل موبایل به کنسول بازی!
سازگارترین بازی‌های نینتندو سوییچ جهت اجرا روی موبایل


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط