نسخه کنسولی Witcher 4 پس از فجایع سایبرپانک در اولویت قرار می‌گیرد

نسخه ابتدایی سایبرپانک حتی با وجود لانچ نه‌چندان بی‌ایراد بازی قبلی سی‌دی پراجکت یعنی ویچر، به راحتی یک فاجعه برای این شرکت و حتی صنعت ویدیوگیم در آن زمان بود.


مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع بازی The Witcher 3: Wild Huntگرالت وارد می‌شود!
راهنمای جامع بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بسیاری از آثار فیزیکی این اثر در ویترین فروشگاه‌ها باقیماندند و عده‌ای به دنبال پس گرفتن پولشان. حال سی‌دی پراجکت پس از گذشت این سال‌های سخت بازی را به یک اثر قابل تجربه و بعضا فوق‌العاده تبدیل کرده و بسته الحاقی Phantom Liberty با تحسین منتقدان همراه بوده.

جالب است بدانید که این پایان ماجرا نیست و تیم قصد دارد تا بازی را به تجربه‌ای بی‌نقص از نظر فنی تبدیل کند و این واقعا قابل تحسین است.

حال سی‌دی‌پراجکت به تازگی اعلام کرده که قصد ندارد اشتباه لانچ سایبرپانک را با ویچر ۴ تکرار کند و بعد از حل مشکلات سایبرپانک، تمام تمرکز خود را روی نسخه کنسولی این بازی قرار خواهد داد.

ویچر

کالین والدر یکی از مدیران و کارگردان‌های سی‌دی‌پراجکت در رابطه با ویچر جدید گفته:

این بار تمرکز روی اطمینان از آن است که حتی در هنگام لانچ بازی از خیلی از جهات برتر باشیم. برای مثال، نسخه کنسولی را در نظر بگیرید؛ ما باید مطمئن شویم که از همان ابتدا [به درستی] کار می‌کنند. برای پروژه بعدی ما، Polaris، ما از همان ابتدا نسخه‌های نمایشی و بررسی‌های داخلی خود را روی کنسول اجرا می‌کنیم. قدمی که ما بعداً در توسعه Cyberpunk برداشتیم.

والدر همچنین ادعا می‌کند که CD Projekt Red نگرش خود را به کرانچ تغییر داده است و مهلت‌های قابل انعطافی را انتخاب کرده که می‌توانند برای اطمینان از کیفیت محصول تغییر کنند.

او همچنین بیان می‌کند که مردم باید ببینند که CD Projekt Red تلاش می‌کند تا کرانچ را از بین ببرد تا اعتماد آن‌ها را به دست آورد و همچنین روحیه شرکت را یک بار دیگر تقویت کند، که در طول راه‌اندازی Cyberpunk 2077 ضربه قابل توجهی خورد.


مطلب پیشنهادی:لیست بهترین سریال‌ های تاریخ : ۱۰۰ سریال شگفت انگیز IMDBوقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
لیست بهترین سریال‌ های تاریخ : ۱۰۰ سریال شگفت انگیز IMDB


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط