Wp Header Logo 115.png

داشتن یک تونیک گپ در کمد لباس های زمستانی یک ضرورت است. لباس های بافتنی اغلب جذابیت طبیعی و ظرافت خاصی دارند و می توانند استایل شما را بسیار شیک و جذاب کنند. علاوه بر این، قابل استفاده بودن آن ها در تمام طول روز، آن ها را به یک کالای اساسی برای فصل زمستان تبدیل کرده است. چه بخواهید با دوستانتان به دورهمی بروید و یا برای جشنی در شب های سرد زمستانی آماده شوید، به هرحال یک تونیک گپ شیک می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ اما برای جذاب به نظر رسیدن باید روش درست استایل کردن آن را بدانید.

در راهنمای پیش رو قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توانید تونیک بافت خود را در موقعیت های مختلف، بپوشید و همواره استایل شیکی داشته باشید.

تونیک گپ چیست؟

تونیک گپ یک لباس بافتنی بسیار راحت و نرم است که به آسانی می توان آن را با سایر لباس های زمستانی ترکیب کرد. مانند بقیه لباس های بافتنی، این تونیک نیز اغلب از نخ های پشمی طبیعی بافته می شود. بلوز های گپ کشسانی خوبی دارند و معمولا در برابر چروک شدن مقاوم هستند. اکثر تولید کنندگان برای ایجاد جذابیت بیشتر، سعی می کنند تونیک های گپ طرحدار را روانه بازار کنند.

هرچند بیشتر مردم این سبک لباس را در روز های سرد زمستان استفاده می کنند؛ اما گپ های نازک و کوتاه که بافت ظریفی دارند، برای روز های ملایم بهاری و پاییزی هم گزینه بسیار مناسبی هستند.

بهترین استایل با تونیک گپ

تونیک گپ

اگر قصد دارید در یک عصر خنک بهاری یا پاییزی به مهمانی و گردش بروید، می توانید تونیک گپ بالای زانوی خود را با یک صندل پاشنه دار یا کفش کتانی راحت ست کنید. علاوه بر این، وجود زیورآلات ظریف و اکسسوری های جذاب، ظاهر شما را درخشان تر می کند. اما برای روز های سرد زمستانی بهتر است بافت خود را با یک نیم بوت و کت گرم ست کنید.

اگر یک تونیک گپ مشکی دارید باید خوشحال باشید؛ زیرا نیاز نیست برای شیک نشان دادن آن تلاش زیادی کنید. یک تونیک بافتنی مشکی با یک جفت چکمه بلند، می تواند به سرعت شما را برای گردش و شرکت در یک دورهمی دوستانه آماده کند.

اگر دنبال یک استایل غیر رسمی تر هستید، بهتر است گپ مشکی خود را با یک ژاکت پف دار و رنگی ترکیب کنید. ست کردن تونیک های بافتنی با یک کت کوتاه و نیم بوت، می تواند شما را رسمی و جذاب کند.

تونیک گپ را با چه چیزهایی ست کنیم؟

تونیک گپ را با چه چیزهایی ست کنیم؟

در بند قبل تا حدودی به این موضوع پرداختیم؛ اما اگر نمی دانید تونیک گپ خود را چطور با بقیه لباس ها و اکسسوری های خود ست کنید، در ادامه چند پیشنهاد ویژه برای شما داریم:

  • استفاده از کمربند: اگر یک لباس بافتنی گشاد دارید، می توانید با بستن کمربند، ظرافت کمر خود را به نمایش بگذارید و جذاب تر به نظر برسید.
  • پوشیدن کت چرمی: ظاهر جذاب تونیک گپ خود را با یک کت و چکمه های چرمی بیشتر کنید. این استایل هیچ وقت تکراری و قدیمی نمی شود.
  • پوشیدن کت های بلند: اگر به لباس مناسب تری برای گرم کردن بدن خود احتیاج دارید، بهتر است همراه با تونیک بافت یک کت بلند بپوشید تا جلوه ای باشکوه تر به آن ببخشید.
  • استفاده از ژاکت های کشبافت پشمی: ژاکت های کشبافت پشمی و بلند نیز گزینه های بسیار خوبی برای ست کردن با گپ های ظریف هستند و می توانند زیبایی شما را دو برابر کنند.
  • پوشیدن ژاکت جین: ژاکت های جین نیز انتخاب مناسبی برای استایل های غیر رسمی هستند و حس زیبایی را به شما انتقال می دهند. پیشنهاد می کنیم حتما برای دورهمی های دوستانه از آن ها استفاده کنید.

چه کفش هایی با تونیک گپ بپوشیم؟

هنگام استایل کردن یک تونیک گپ، باید کفش هایی انتخاب کنید که درخشش لباس شما را بیشتر کنند. طبق گفته متخصصان مد بهتر است برای جذابیت بیشتر از کفش های زیر استفاده کنید:

  1. چکمه ‌های کابویی: یک جفت چکمه کابویی همیشه بهترین انتخاب برای روز های سرد زمستان است.
  2. کفش های کتانی: روزگاری که کفش های کتانی فقط در باشگاه های ورزشی کاربرد داشتند تمام شده است. در حال حاضر، از این مدل کفش ها در اکثر استایل ها استفاده می شود و پوشیدن آن ها با تونیک های گپ بسیار جذاب و شیک است.
  3. کفش های مسطح: کفش هایی با لژ بلند و مسطح هم گزینه بسیار خوبی هستند و شما می توانید به راحتی آن ها را با تونیک بافتنی خود ست کنید.

بهترین روش شستشوی تونیک گپ

بهترین روش شستشوی تونیک گپ

لباس های بافتنی همه کاره هستند و معمولا عمر طولانی ای دارند. البته برای اینکه بتوانید سال های پی در پی از این لباس ارزشمند استفاده کنید، باید به درستی آن را شسته و خشک کنید. در غیر این صورت زود تر از زمان موعد خراب می شود. در واقع شستشوی صحیح لباس های بافتنی راز ماندگاری آن ها است.

در ادامه به چند نکته مهم برای جلوگیری از آسیب دیدن این لباس ها هنگام شستشوی دستی و ماشینی اشاره شده است:

  • شستشوی دستی: ابتدا ظرف مناسبی را با آب سرد پر کنید و مواد شوینده ملایمی به آن اضافه کنید. سپس لباس بافتنی خود را به آرامی در آن قرار دهید و بچرخانید تا تمام قسمت های آن به آب و مواد آغشته شود. اجازه دهید لباس مدت کوتاهی در محلول آب و مایع شوینده بماند. در نهایت با ملایمت لباس را آبکشی کنید. از مالش دادن یا اصطلاحا چنگ زدن آن خودداری کنید زیرا ممکن است به تار و پود های بافته شده آسیب برسانید.
  • شستشوی ماشینی: خوشبختانه لباسشویی های تمام اتوماتیک امروزی برنامه مناسبی برای شستشوی صحیح لباس های بافتنی دارند. فقط کافی است برنامه مناسب لباس های پشمی با آب سرد را انتخاب کنید و با خیال راحت لباس خود را بشویید. قرار دادن لباس بافتنی در یک کیسه شستشو احتمال آسیب رسیدن به تار و پود آن را به حداقل می رساند.

بعد از شستشو بهتر است لباس خود را در جایی قرار دهید که چروک نشود؛ زیرا در این صورت ممکن است کشیده شده و تاب بردارد. بهترین روش خشک کردن تونیک گپ این است که آب اضافی آن را به آرامی بگیرید و در قفسه خشک کن قرار دهید. به یاد داشته باشید، آویزان کردن لباس می تواند باعث کشیدگی بیش از حد و وارفتگی آن شود؛ بنابراین لباس بافتنی خیس باید همیشه در جایی صاف گذاشته شود تا به طور کامل خشک شود.

علاوه بر این هرگز از گرما برای خشک کردن بلوز های گپ خود استفاده نکنید؛ زیرا باعث آسیب دیدن و چروک شدن آن ها می شود.

جمع بندی

از یک مهمانی نهار ساده گرفته تا مجالس رسمی تر، یک تونیک گپ می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. ظاهر شیک و تطبیق پذیری بالای این مدل از لباس، آن را به یکی از محبوب ترین گزینه های انتخابی نوجوان ها و جوان ها تبدیل کرده است. همان طور که در طول مقاله گفته شد، خوشبختانه این مدل از لباس را می توان به راحتی با کت، ژاکت و کفش های مختلف ست کرد. اگر می خواهید لباس بافتنی ارزشمند خود را سال های متمادی بپوشید، بهتر است نکات گفته شده برای شستشو و خشک کردن آن را به طور کامل رعایت کنید.

source

viraje

توسط viraje