با وجود شرکت‌های اجاره خودرو می‌توان با ارائه ضمانت و مدارک لازم خودروی مدنظر خودتان را اجاره کنید. باید توجه داشته باشید که اجاره خودرو باید از شرکت‌هایی معتبر انجام گیرد تا شما به هوای ماشین سرمایه خود را از دست ندهید. بنابراین در ادامه مقاله شرکت‌های معتبر اجاره ماشین برای شما معرفی خواهند شد تا با استفاده از آن با خیالی راحت ماشین را اجاره کنید.

ویژگی‌های شرکت‌های معتبر اجاره خودرو

قبل از آنکه شرکت‌های معتبر اجاره خودرو را بشناسید، باید بدانید که شرکت‌های معتبر چه ویژگی‌هایی دارند. شرکتی که قصد دارید از آن خودرو اجاره کنید، باید معتبر، دارای تجربه و سابقه زیادی در زمینه رنت خودرو باشد. به این ترتیب است که می‌توانید به راحتی به این مجموعه اعتماد کنید و سپس برای اجاره کردن خودرو اقدام کنید. تجربه و سابقه‌ی این شرکت‌ها باید با مدارک لازم که در جلوی چشم مشتریان قرار می‌گیرد، ثابت شود.

شرکت‌های معتبر اجاره خودرو

معرفی شرکت‌های معتبر برای اجاره خودرو

برای آنکه با آرامش بیشتری برای اجاره خودرو اقدام کنید، در ادامه شرکت‌های معتبر به شما معرفی خواهند شد. با مطالعه و تحقیقات بیشتر است که می‌توانید بهترین انتخاب را با هزینه مناسب برای خود انجام دهید. بنابراین معتبرترین شرکت‌های رنت ماشین به شرح زیر هستند:

  1. پرارین خودرو

یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز اجاره خودرو در تهران با قیمت مناسب و گارانتی، پرارین خودرو است. این مجموعه در تهران و حومه خدمات فوق‌العاده‌ای را در اجاره انواع خودرو‌های روز دنیا ارائه می‌دهد. پرارین خودرو خدماتی مانند حمل و نقل به فرودگاه، عروسی، رویداد ورزشی و… را در اختیار مشتریان خود گذاشته است. بنابراین سامانه هوشمند پرارین در هر ساعت از شبانه روز در اختیار شما خواهد بود. بنابراین می‌توانید با بالاترین امنیت، شرایط آسان و قیمت مناسب خودرو لوکس مورد نظر خود را انتخاب و به مقصد خود سفر کنید. علاوه بر این‌ها در این مجموعه کارشناسان باتجربه‌ای حضور دارند که در تمام مراحل کنار شما خواهند بود و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند. هرگاه آدرس محل دریافت خودرو را به کارشناسان اطلاع دهید، خودروی شما توسط پرارین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل مدنظرتان جهت تحویل ارسال خواهد شد.

پرارین خودرو انواع خدمات را در زمینه اجاره خودروهای داخلی و خارجی به شما ارائه می‌دهد و امکان رنت ماشین را با ساده‌ترین شرایط ممکن برای اشخاص ایرانی یا غیرایرانی فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید انواع خودروها را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید.

  1. رنت کنیم

این مجموعه در راستای صنعت اجاره خودرو به مردم سعی دارد خدمات متنوعی را ارائه دهد. براساس این خدمات شما می‌توانید اتومبیل دلخواه‌تان را بدون راننده اجاره کنید. به‌علاوه این مجموعه ویژگی‌هایی دارد که امکان اجاره خودرو در شهرهایی مانند شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، کیش و کرج را فراهم می‌آورد. برای اجاره از این شرکت می‌توانید به سایت رنت کنیم مراجعه کنید.

  1. کافه رنت

این شرکت راه‌اندازی شده تا به شما در کرایه خودرو کمک کند. زیرا که شرکت کافه رنت خدمات متفاوتی را در فرودگاه ها، هتل ها، بنادر کروز، ایستگاه های قطار و … ارائه می‌دهد تا شما خودروهای مدنظر خود را اجاره کنید. این خودروها شامل خودروهای لوکس و اقتصادی می‌شوند. امکان اجاره روزانه، هفتگی و ماهیانه تمام خودروها، شرایط آسان برای رزرو آنلاین و قیمت متناسب با بودجه افراد، ارائه لیست کاملی از خودروهای لوکس ایرانی و خارجی و تحویل سریع و به موقع از مزایایی است که کافه رنت برای تبدیل شدن به یک شرکت معتبر رنت خودرو ایجاد کرده است.

  1. ناواران

ناواران تمرکز بیشتر از مجموعه خود را بر بخش اجاره خودرو بدون راننده می‌گذارد. علاوه بر این آنچه که شرکت ناواران را در اجاره کردن خودرو مطرح می‌کند، اجاره ماشین به شهرهایی مانند جزیره کیش و قشم است. با اینکه این مجموعه سابقه‌ی دیگر شرکت‌ها را ندارد اما طی چند سالی که به عرصه صنعت رنت خودرو پا گذاشته، با انجام تبلیغات گسترده در سایت‌هایی مثل ورزش3 حضور جدی خود را به رقیبا نشان داده است. حتی با کمی تردید می‌توان شرکت ناواران را در رتبه‌های اول شرکت‌های معتبر اجاره خودرو در ایران معرفی کرد.

شرکت‌های معتبر اجاره خودرو

  1. رنتینال

از موسساتی که خدمات اجاره خودرو را در تهران ارائه می‌کند، شرکت اجاره خودرو رنتینال است. این مجموعه سابقه‌ی بالایی در زمینه اجاره خودروها دارد و از دهه ۸۰ شمسی کار خود را آغاز کرده است.  این شرکت انواع مختلفی از خودروهای ایرانی و خارجی را بر اساس سلیقه و نیاز مشتری اجاره می‌دهد و این کار را برای کاربران خود راحت‌تر می‌کند. با انتخاب رنتینال فرصت اجاره خودروهای لوکس و لاکچری برای هر فردی در چند ماه، چند روز یا چند ساعت فراهم می‌شود. بنابراین با همکاری با این مجموعه امکان خودروهای ارزان قیمت، ماشین عروس، ون و سوناتا را دارید.

  1. کاسپین رنت

از شرکت‌های اجاره دهنده خودرو که هدف از تاسیس آن ارائه خدمات متنوع در زمینه اجاره خودروها بوده است، کاسپین رنت نام دارد. در این شرکت خودروها با راننده یا بدون راننده برای چند ساعت و یا چند روز اجاره داده می‌شوند. اجاره ماشین عروس، خدمات اسکورت خودرو عروس و داماد، گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس، ترانسفر و تشریفات فرودگاهی از خدماتی هستند که کاسپین رنت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه سابقه‌ای ۶ ساله در این زمینه دارد و بسیار قائل اعتماد است. مالکیت بیشتر از ۱۰۰ خودروی لوکس و تشریفاتی به نام این مجموعه است و حتی امکان خودروهای خارجی و ایرانی و چینی که اجاره های متفاوتی نسبت به مدل شان دارند، از خدمات آن به حساب می‌آید. همه‌ی افرادی که شرایط لازم را داشته باشند و هم‌چنین توریست‌های سفر کرده به ایران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

شرایط اجاره خودرو از شرکت‌های معتبر

بعد از آنکه شرکت مورد اعتماد خود را از بین شرکت‌های معتبر اجاره خودرو انتخاب کردید، باید شرایط آن را فراهم کنید. در اولین قدم مدارک لازم یعنی مدارک شناسایی معتبر و گواهینامه را آماده کنید. سپس باید بتوانید مبلغ کرایه خود را پرداخت کنید. اگر هم قرار است ودیعه نقدی را به جای هزینه نقدی بپردازید، شرایط شرکت مدنظر خود را جویا شوید. هنگام اجاره خودرو هم توجه داشته باشید که قرداد اجاره با دقت بررسی شود و هم‌چنین نمونه قراداد را در نزد خود نگه دارید.

جمع بندی

شرکت‌های اجاره خودرو با ارائه خدمات متنوع به افراد این فرصت را بخشیده‌اند تا ماشین مورد علاقه خود را اجاره کنند و از سوار شدن بر آن لذت ببرند. با این حال باید از بین این شرکت‌ها معتبرترین آن‌ها را شناسایی و انتخاب کنید. این موضوع به شما در حفظ سرمایه و از طرفی دیگر انجام کار مورد علاقه‌تان بسیار کمک خواهد کرد.

source

viraje

توسط viraje